REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS
44
Privertė ašaroti milijonus: jautrus kalėdinis filmukas kerta tiesiai į širdį (nuotr. facebook.com)

Praėjusią savaitę pasaulis išvydo laukiamiausią metų kalėdinę „John Lewis“ reklamą. Visgi ji nesusilaukė tiek džiaugsmo ir palaikymo, kaip kasmet, mat daug kas tikina, jog reklamoje pritrūko jausmų. Kadangi joje vaidino dar ir legendinis atlikėjas Eltonas Johnas, nenuostabu, kad trumpo kalėdinio filmuko biudžetas siekė net 7 857 744 eurus.

44

Praėjusią savaitę pasaulis išvydo laukiamiausią metų kalėdinę „John Lewis“ reklamą. Visgi ji nesusilaukė tiek džiaugsmo ir palaikymo, kaip kasmet, mat daug kas tikina, jog reklamoje pritrūko jausmų. Kadangi joje vaidino dar ir legendinis atlikėjas Eltonas Johnas, nenuostabu, kad trumpo kalėdinio filmuko biudžetas siekė net 7 857 744 eurus.

REKLAMA

Pažvelgus į internautų įžvalgas socialiniuose tinkluose, panašu, kad šią reklamą šiemet nukonkuravo kitas kalėdinis filmukas, kurio biudžetas buvo vos 56 eurai.

Philas Beastallas iš Didžiosios Britanijos savo sukurtu filmuku pasidalijo „Facebook“ ir internautai tiesiog pametė galvas. Trumpas kūrinys pravirkdė milijonus žmonių. Daugybė interneto vartotojų sako, kad šis filmukas yra daug geresnis, nei garsioji „John Lewis“ reklama. Kaip manote jūs?

 

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų