REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Po pirmųjų dviejų bandymų dienų Valensijoje „Formulės-1“ lenktynininkai pradėjo kalbėti apie padangų dėvėjimąsi, bijodami, kad greitas „Pirelli“ nusidėvėjimas gali būti viso sezono metu.

REKLAMA
REKLAMA

Komandos pastebėjo, jog toks staigus greičio mažėjimas dėvintis minkštos sudėties padangoms gali privesti prie chaoso lenktynėse, jeigu situacija nepagerės.

REKLAMA

Fernando Alonso, „Ferrari“: „Buvo sunku priversti padangas dirbti stabiliai. Pirmas ratas su naujomis padangomis visada geras, bet po to prarandi 2-3 sekundes rate. Vėliau situacija šiek tiek stabilizuojasi, bet greitis krenta per daug greitai.

Bandome rasti kai kuriuos naujus sprendimus sureguliavimuose, kad pasiektume stabilumo. Dieną buvome patenkinti tuo, kaip praėjo ilgų ratų serijos, bet akivaizdu, kad situacija jaudina visus. Tačiau dėka sureguliavimų ir vairavimo stiliaus korekcijų galima išmokti atsargiau elgtis su padangomis.“

REKLAMA
REKLAMA

Robertas Kubica mano, kad padangų dėvėjimasis, kuris buvo pastebimas Valensijoje, buvo per didelis, bet prisipažįsta, kad tam galėjo „padėti“ ir oro sąlygos, trasos charakteristikos.

Robertas Kubica, „Lotus Renault GP“: „Taip, nusidėvėjimas per didelis. Jeigu jūs norite, kad lenktynėse būtų 5-6 sustojimai boksuose, tada viskas tvarkoje, bet tada mums reikės daugiau padangų komplektų! Juokauju. Iš tikrųjų viskas priklauso nuo konkrečios sudėties, bet jau aišku, kad kiek kietesnės padangos elgiasi geriau. Bet tai ne granuliavimosi problema, tai nusidėvėjimas. Staiga padangos pradeda degraduotis.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Reikia būti labai atsargiems, nes lenktynėse mes visada stengiamės trasoje likti kaip įmanoma ilgiau ir šioje situacijoje reikia pagalvoti apie saugumą: mažiausiai norėtųsi pamatyti, kaip šios padangos sprogsta.

Manau, pirmi tikri bandymai prasidės Bahreine. Tikiuosi, kad situacija bus geresnė, bet jeigu ji liks tokia pat, tai reikš didelius sunkumus. Teks daugiau galvoti apie sureguliavimus, kaip prailginti padangų resursą. Šiam klausimui teks skirti daug laiko. Yra įvairūs būdai, kaip pasiekti, kad padangos dirbtų ilgiau ir kaip dirbti su bolidu.“

REKLAMA

Mercedes GP pilotas Nico Rosbergas mano, kad padangų dėvėjimasis gali pagerinti lenktynių žiūrimumą, nors ir yra problema.

Nico Rosbergas, „Mercedes GP“: „Nesijaudinu. Lenktynės bus įdomesnės. Praeityje mes matėme, kad pačios įdomiausios lenktynės vyko tada, kai padangos dirbo blogiausiai, pavyzdžiui, Monrealyje. Todėl nieko baisaus. Svarbiausia, kad jūs turėtumėte gerą bolidą. Jeigu jį turite, galite pasinaudoti net tokia situacija. Beje, Kanadoje padangos labai stipriai granuliavosi, o čia, Valensijoje, kol kas to nebuvo.“

REKLAMA

Lewisas Hamiltonas, kuris bandymuose bandė padangas su praeitų metų McLaren, irgi mano, jog tai tik pagerins lenktynes.

Lewisas Hamiltonas, „McLaren Mercedes“: „Atrodo, mes stebime gan didelį skirtumą tarp sudėčių, daugelis apie tai kalba. Kol kas nežinau, ar taip yra. Bet praeitais metais mes surengdavome po vieną sustojimą, reiškia, dabar reikės stoti du arba tris kartus. Mano manymu, tai gerai.

Man asmeniškai nepatinka Didžiojo Prizo etapai su vienu sustojimu. Atrodo, kad jie ne tokie įdomūs, kaip ankstesnių metų lenktynės, kai į boksus reikėdavo važiuoti du ar tris kartus. Tikiuosi, 2011 metais sustojimų bus daugiau, nes tai padidina intriga.“

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų