• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Italų gamintoja „Ferrari“ pristatė naują „GT“ klasės modelį „Amalfi“ – dvivietį kupė su priekyje sumontuotu varikliu, kuris pakeičia iki šiol gamintą „Ferrari Roma“.

23

Italų gamintoja „Ferrari“ pristatė naują „GT“ klasės modelį „Amalfi“ – dvivietį kupė su priekyje sumontuotu varikliu, kuris pakeičia iki šiol gamintą „Ferrari Roma“.

REKLAMA

Nors tai vis dar klasikinių proporcijų automobilis, „Amalfi“ naudoja pažangias technologijas, perimtas iš tokių modelių kaip „296 GTB“, „Purosangue“ ar „12Cilindri“.

Daugiau naujienų iš automobilių pasaulio galite perskaityti „Automobilių naujienos“ rubrikoje.

REKLAMA
REKLAMA

Po variklio dangčiu – 3,9 litro darbinio tūrio V8 variklis su dviem turbokompresoriais (kodinis pavadinimas F154), išvystantis 639 AG ir 760 Nm sukimo momentą.

REKLAMA

Šie skaičiai pasiekti optimizavus turbokompresorių valdymą, panaudojus naują droselinę sklendę bei visiškai atnaujintą išmetimo sistemą. Ji ne tik atitinka griežtus taršos reikalavimus, bet ir išlaiko savitą garsą, kurį reguliuoja adaptyvus apeinamasis vožtuvas.

Didesnį variklio efektyvumą užtikrina sumažinta vidinė trintis: naudojamos lengvesnės skirstymo velenėlių detalės ir mažos klampos alyva, kuri šaltam varikliui leidžia iki 30 proc. greičiau pasiekti darbinę temperatūrą.

REKLAMA
REKLAMA

Kiekvienoje cilindrų eilėje įrengti atskiri jutikliai, leidžiantys variklio valdymo blokui tiksliau reaguoti į realius darbo parametrus.

Gerinant dinamines galimybes, apsukų ribotuvas nustatytas ties 7 600 aps./min. riba. 

Variklis poruojamas su aštuonių laipsnių dviejų sankabų transmisija, kuriai sukurta nauja valdymo programa. Ji glaudžiai integruota su variklio programine įranga.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

„Amalfi“ išsiskiria ne tik dinamika, bet ir dar tikslesniu valdymu bei 10 proc. geresniu stabilumu.

Šiuos tikslus „Ferrari“ inžinieriai pasiekė naudojant atnaujintą stabdžių antiblokavimo sistemą (ABS) ir patobulintą stabilumo kontrolę. Vairuotojui pagalbos ranką ištiesia pralėsta pagalbinių sistemų įranga: adaptyvioji pastovaus greičio palaikymo sistema, aklųjų zonų stebėjimas, juostos palaikymo asistentas ir papildomai pasirenkama 360 laipsnių kamera su eismo stebėjimu važiuojant atbuline eiga.

REKLAMA

Aerodinamika – taip pat svarbi „Amalfi“ charakterio dalis. Oro srautai valdomi specialiais dangteliais prie priekinių ir galinių ratų, priekinis difuzorius nukreipia daugiau oro link stabdžių, o virš priekinių žibintų įrengti oro kanalai sumažina aerodinaminį pasipriešinimą.

Gale integruotas aktyvus galinis sparnas, kuris važiuojant 250 km/val. generuoja 110 kg prispaudžiamąją jėgą, padidindamas oro pasipriešinimą vos 4 procentais. Spoileris prisitaiko realiu laiku – keičia padėtį stabdant, įveikiant posūkius ar intensyviai akceleruojant.

REKLAMA

Salono dizainas vizualiai išskiria vairuotojo ir keleivio zonas, tačiau dėl vientiso prietaisų skydelio, durų apdailos ir centrinės konsolės sujungimo interjeras atrodo vientisas ir subalansuotas.

Skirtingai nei naujausiuose modeliuose, čia „Ferrari“ grįžo prie fizinių mygtukų ant vairo. Kairysis valdo važiavimo režimus ir informacijos sistemą, dešinysis – ekrano meniu, valytuvus bei posūkių signalus.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Priešais vairuotoją – 15,6 colio skersmens skaitmeninis prietaisų ekranas, salono viduryje – 10,25 colio jutiklinis ekranas. Keleivio pusėje – trečiasis, 8,8 colio informacinis ekranas, kuriame galima sekti automobilio dinamiką.

Centrinę konsolę puošia eloksuoto aliuminio įdėklas su raktams skirta anga, belaidžio įkrovimo zona ir fiziniais pavarų mygtukais.

REKLAMA

Dėmesio vertas ir durų apipavidalinimas. Rankenos savo forma primena burių linijas, o garso sistema paslėpta po aliuminio grotelėmis.

Už papildomą mokestį siūloma „Burmester“ garso sistema su 14 garsiakalbių ir 1 200 W galia. Komforto įrangą vainikuoja masažinės sėdynės su dešimčia aktyvių oro pagalvėlių.

Pirkėjams, norintiems atsipalaiduoti nuo galimų eksploatacijos rūpesčių, „Ferrari“ siūlo 7 metų techninės priežiūros programą, kuri apima reguliarius aptarnavimus visos garantijos laikotarpiu. Planinius aptarnavimus reikia atlikti kas 20 000 kilometrų arba kartą per metus.

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų