REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Rytas prasidedantis nuo arbatos ar kavos puodelio – įprastas, tačiau šį pomėgį pastaruoju metu papildo dar vienas – drabužių ir kitų gėrybių apžvalga internete. Dažniausiai ne tik apžvalga, bet ir naujų daiktų įsigijimas. Nauja suknelė pusryčiams – laiką taupančiųjų įprotis ar nauja dietos forma? O gal viskas kartu? 

Rytas prasidedantis nuo arbatos ar kavos puodelio – įprastas, tačiau šį pomėgį pastaruoju metu papildo dar vienas – drabužių ir kitų gėrybių apžvalga internete. Dažniausiai ne tik apžvalga, bet ir naujų daiktų įsigijimas. Nauja suknelė pusryčiams – laiką taupančiųjų įprotis ar nauja dietos forma? O gal viskas kartu? 

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Niekam ne paslaptis, kad apsipirkimas internetu stipriai Lietuvoje populiarėjanti tendencija. Neretas iškeičia ilgus pasivaikščiojimus po prekybos centrus vakarais ar savaitgaliais į greitą ir paprastą prekių įsigijimą internetu. Viena iš vartotojų migracijos į internetą priežasčių – nėra laiko apribojimo. Yra galimybė pirkti visą parą, tad kiekvienas pasirenka sau patogiausią laiką. Visgi ir čia formuojasi tam tikri standartai ir vartotojų įpročiai.

REKLAMA

„Pastebime, kad kiekvieną dieną daugiausiai apsiperkama ryte nuo 8 val. iki 10 val. Antra banga jaučiama pietų metu. Ši tendencija galėjo susiformuoti dėl to, kad kasdien būtent ryte pateikiami nauji pasiūlymai. Vartotojai jau pastebėjo, kad vėliau trokštamos prekės gali ir nebegauti, nes kai kurie daiktai išparduodami itin greitai“, – teigia Fashion Days apsipirkimo klubo vadovas Gediminas Dijokas. Galima daryti išvadą, kad perkančių internetu žmonių įpročiai gerokai skiriasi nuo apsiperkančių prekybos centruose.

REKLAMA
REKLAMA

Perkantys internetu savo laisvalaikį planuoja kitaip. Tą laiką, kurį jie praleistų prekybos centruose gali skirti kitoms pramogoms ar tiesiog ramiam poilsiui namuose. Be to, kad sutaupoma laiko ir energijos, sutaupoma ir lėšų. Beje, Fashion Days duomenimis, tendencija rytais ar per pietus apsipirkti internete labiau būdinga moterims. „Pagrindinės pirkėjos yra moterys, nors vyriškų prekių pasirinkimas elektroninėje parduotuvėje yra lygiai toks pat platus kaip ir moteriškų“, – sako G. Dijokas.

Moterys visuomet buvo atsakingos už šeimos pirkinius ir laisvalaikį. Nenuostabu, kad atradusios galimybę apsipirkti greičiau, jos tai ir daro. Šiuo atveju lieka laimingos abi pusės: šeima, kuriai lieka daugiau laisvo laiko ir pati moteris, kuriai atsinaujinimas – būtinas procesas. Dėl to galima išvada, kad rytinis kavos puodelis ir trumpas apsipirkimo maratonas dar naujas, bet greitai plintantis reiškinys.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų