• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Bent jau kol kas, elektrinių „Mercedes-Benz“ modelių plėtra negalėtų būti laikoma išskirtinai sėkminga. Nors šios markės elektromobilių paklausa nuolatos auga, tačiau daugelis ištikimų šios markės gerbėjų neslepia nusivylimo elektriniais „EQ“ modeliais. 
Per didelis svoris, per mažas nuvažiuojamas atstumas, o ir „Mercedes-Benz“ dizaino sprendimai pastaruoju metu sulaukia ne ką mažiau kritikos negu kolegos iš BMW.

Mercedes-Benz“ kompanijos vadovams žiūrint į pardavimų statistiką taip pat turėtų būti skaudu. Vokietijoje jau kurį laiką vienvaldžiu lyderiu laikomas „Audi e-Tron GT“, kuris pardavimų apimtimis lenkia „Mercedes-Benz“ flagmaną – „
EQS“. O ką jau kalbėti apie „Porsche Taycan“, kuris, nors ir priklauso kitai elektromobilių klasei, tačiau abiejų modelių kaina yra labai panaši.  Juk taip neturėtų būti, ar ne?
Vis dėlto, „Mercedes-Benz“ vadovų laukia dar viena nemaloni naujiena. Ispanijos leidinio „km77“ žurnalistams į „briedžio testo“ bandymus atvežus  „Mercedes-Benz EQS“ paaiškėjo, jog šis prabangus sedanas šiame elementariame teste nesugeba pranokti kelis kartus pigesnių automobilių.
Pažangiausias elektrinis sedanas pasaulyje „briedžio teste“ pasirodė tik vidutiniškai
Žinoma, šiame bandyme užfiksuoti rezultatai nereiškia, jog „Mercedes-Benz EQS“ nėra nesaugus automobilis, tačiau šis testas turėtų sudaryti įspūdį kaip „EQS“ elgtųsi kritinėje situacijoje.
Testą atlikę žurnalistai kliūtį sugebėjo įveikti važiuodami 72 km/val. greičiu. Bet koks bandymas kliūtį įveikti didesniu greičiu baigdavosi nesėkme.
Keisčiausia yra tai, jog „EQS“ šią kliūtį sugebėjo įveikti važiuodamas 2 km/val. lėčiau negu S klasės „Mercedes-Benz“, kuris yra beveik 600 kilogramų lengvesnis, tačiau turi žymiai aukščiau esantį gravitacijos centrą. Vien dėl žemai sumontuotų baterijų ir keturių vairuojamųjų ratų sistemos „EQS“ turėjo šį testą įveikti išskirtiniu greičiu.
Žinoma, šiuose bandymuose didžiulę įtaką daro gamintojo naudojamos padangos, tačiau reikėtų pripažinti, jog kiekvienas iš „Mercedes-Benz“ tikisi tik pačių geriausių rezultatų, o ne tokių, kuriuose kelis kartus pigesni automobiliai „briedžio testą“ įveikia sklandžiau ir efektyviau.

VIDEO


Bent jau kol kas, elektrinių „Mercedes-Benz“ modelių plėtra negalėtų būti laikoma išskirtinai sėkminga. Nors šios markės elektromobilių paklausa nuolatos auga, tačiau daugelis ištikimų šios markės gerbėjų neslepia nusivylimo elektriniais „EQ“ modeliais. 
Per didelis svoris, per mažas nuvažiuojamas atstumas, o ir „Mercedes-Benz“ dizaino sprendimai pastaruoju metu sulaukia ne ką mažiau kritikos negu kolegos iš BMW.

Mercedes-Benz“ kompanijos vadovams žiūrint į pardavimų statistiką taip pat turėtų būti skaudu. Vokietijoje jau kurį laiką vienvaldžiu lyderiu laikomas „Audi e-Tron GT“, kuris pardavimų apimtimis lenkia „Mercedes-Benz“ flagmaną – „
EQS“. O ką jau kalbėti apie „Porsche Taycan“, kuris, nors ir priklauso kitai elektromobilių klasei, tačiau abiejų modelių kaina yra labai panaši.  Juk taip neturėtų būti, ar ne?
Vis dėlto, „Mercedes-Benz“ vadovų laukia dar viena nemaloni naujiena. Ispanijos leidinio „km77“ žurnalistams į „briedžio testo“ bandymus atvežus  „Mercedes-Benz EQS“ paaiškėjo, jog šis prabangus sedanas šiame elementariame teste nesugeba pranokti kelis kartus pigesnių automobilių.
Pažangiausias elektrinis sedanas pasaulyje „briedžio teste“ pasirodė tik vidutiniškai
Žinoma, šiame bandyme užfiksuoti rezultatai nereiškia, jog „Mercedes-Benz EQS“ nėra nesaugus automobilis, tačiau šis testas turėtų sudaryti įspūdį kaip „EQS“ elgtųsi kritinėje situacijoje.
Testą atlikę žurnalistai kliūtį sugebėjo įveikti važiuodami 72 km/val. greičiu. Bet koks bandymas kliūtį įveikti didesniu greičiu baigdavosi nesėkme.
Keisčiausia yra tai, jog „EQS“ šią kliūtį sugebėjo įveikti važiuodamas 2 km/val. lėčiau negu S klasės „Mercedes-Benz“, kuris yra beveik 600 kilogramų lengvesnis, tačiau turi žymiai aukščiau esantį gravitacijos centrą. Vien dėl žemai sumontuotų baterijų ir keturių vairuojamųjų ratų sistemos „EQS“ turėjo šį testą įveikti išskirtiniu greičiu.
Žinoma, šiuose bandymuose didžiulę įtaką daro gamintojo naudojamos padangos, tačiau reikėtų pripažinti, jog kiekvienas iš „Mercedes-Benz“ tikisi tik pačių geriausių rezultatų, o ne tokių, kuriuose kelis kartus pigesni automobiliai „briedžio testą“ įveikia sklandžiau ir efektyviau.

VIDEO


REKLAMA

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų