REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Lapkričio 10-ąją, ketvirtadienį, Panevėžyje prekybos centre „Maxima“ įvyko nelaimė, kurios metu jauna pirkėja paslydo ir dėl patirtų sužalojimų, buvo išvežta į Respublikinę Panevėžio ligoninę.

Lapkričio 10-ąją, ketvirtadienį, Panevėžyje prekybos centre „Maxima“ įvyko nelaimė, kurios metu jauna pirkėja paslydo ir dėl patirtų sužalojimų, buvo išvežta į Respublikinę Panevėžio ligoninę.

REKLAMA

Incidentas įvyko parduotuvės kosmetikos skyriuje. Kaip rašo JP, incidentas įvyko vietoje, kurioje nebuvo ženklo apie slidžią grindų dangą.

Apie tai, jog į gydymo įstaigą buvo atvežta jauno amžiaus moteris su stuburo bei rankos sumušimais patvirtino ir Respublikinės Panevėžio ligoninės komunikacijos specialistas Vytautas Riaubiškis.

„Taip, turime atgabentą panevėžietę, gavusią traumą „Maximoje“, – teigė jis.

Atlygins padarytą žalą

Prekybos tinklo „Maxima“ Prekybos departamento direktorė Liusana Krivonė atsiprašė už įvykusį incidentą.

„Labai atsiprašome klientės ir nuoširdžiai apgailestaujame dėl šio įvykusio incidento. Kosmetikos skyriuje, sudužus plaukų priežiūros aliejui, išsiriebalavo grindų paviršius ir buvo plaunamos grindys. Kaip tik tuo metu, kai valytoja buvo išėjusi atnešti įspėjamojo ženklo apie slidų grindų paviršių, įvyko nelaimingas atsitikimas“, – paaiškino Prekybos departamento direktorė.

REKLAMA
REKLAMA

„Pirmosios pagalbos klientei suteikti neprireikė, tačiau mūsų darbuotojai neliko abejingi ir rūpestingai pasiūlė bei iškvietė medikus ir klientę palydėjo iki greitosios medicinos pagalbos automobilio. Ir toliau telefonu palaikome ryšį su kliente ir viliamės, kad jos savijauta greitai pagerės“, – pridūrė ji.

REKLAMA

L. Krivonė paaiškino, kad visi „Maxima“ parduotuvių lankytojai yra apdrausti, todėl įvykus incidentui, kurio metu nukenčia kliento turtas ar sveikata, draudimas patirtą žalą atlygina.

„Šiuo atveju irgi bus atlyginta už padarytą žalą ir šiuo metu jau esame pradėję draudiminį procesą. Darkart nuoširdžiai atsiprašome klientės“, – sakė atstovė.

pasiteisinimas tai vadovelinis. va darem bet nespejom zenklo padet. tai kibira ta su sepeciu palik viduri tos balutes jei jau zenklo negali kolege atnest kol valai. tikrai moteris butu demesi atkreipusi ir apejusi. nelips taigi i kibira.
Lietuvoje sunku kur pamatyt ispejamuosius zenklus, laikas susirūpinti zmoniu saugumu
Ne į telef žiūrėt o kas po kojom
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų