REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Lietuvos bankas (LB) aiškinasi, ar šalyje veikiantys komerciniai bankai tinkamai aptarnauja klientus nustatydami, kokiais atvejais juos galima aptarnauti telefonu, kada būtina atvykti į banko padalinį, ar tam reikia iš anksto registruotis, kaip greitai klientui paskiriamas laikas.

Lietuvos bankas (LB) aiškinasi, ar šalyje veikiantys komerciniai bankai tinkamai aptarnauja klientus nustatydami, kokiais atvejais juos galima aptarnauti telefonu, kada būtina atvykti į banko padalinį, ar tam reikia iš anksto registruotis, kaip greitai klientui paskiriamas laikas.

REKLAMA

Klausimai bankams pateikiami reaguojant į klientų skundus, atsakymai turės būti pateikti per savaitę, teigiama penktadienį paskelbtame LB pranešime.

„Atsižvelgdami į klientų išsakomas problemas, kreipėmės į komercinius bankus, prašydami paaiškinti klientų aptarnavimo padaliniuose tvarką. Išsiaiškinsime, kur slypi konkrečios problemos ir pasiūlysime jų sprendimo būdus, kad klientams bankų paslaugos būtų teikiamos paprasčiau ir operatyviau“, – sakė LB finansinių paslaugų ir rinkų priežiūros departamento direktorius Vaidas Cibas.

Anot LB pranešimo, bankų klientai nurodo, kad jų aptarnavimas fiziniuose padaliniuose įmanomas tik iš anksto užsiregistravus internetu, tai apsunkina kai kurių paslaugų prieinamumą, ypač tiems klientams, kurie gyvena ne didmiesčiuose, nesinaudoja interneto banku ar apskritai turi ribotą prieigą prie interneto.

Klientai taip pat sako, kad vizito reikia laukti pernelyg ilgai, nors dažniausiai atvykti į padalinį prireikia dėl klausimų, kuriuos būtina išspręsti nedelsiant.

Gavus bankų atsakymus, jiems bus teikiamos LB rekomendacijos.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų