REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Lietuvos įmonės per dažnai naudoja nuolaidas kaip būdą skatinti pardavimus, daugiau dėmesio turėtų skirti pirkėjams suteikiamos vertės ir naudos komunikavimui, teigia rinkodaros ekspertai. Apie nuolaidų taikymą ir tinkamos kainos nustatymą pardavimo bei rinkodaros specialistai kalbės birželio 10 d. Vilniuje vyksiančiame seminare „Parduok! Nuolaidų rinkodara 2014“.

REKLAMA
REKLAMA

Nuolaidos kaip būdas skatinti pardavimus itin įsigalėjo ekonominio sunkmečio laikotarpiu, tačiau įmonės iki šiol aktyviai naudoja įvairias kainų mažinimo „akcijas“, bandydamos pritraukti pirkėjų. Visgi rinkodaros komunikacijos veiksmus reikėtų sutelkti ne į kainą ir nuolaidą, o į vertę ir naudą.

REKLAMA

„Strategy Labs“ konsultantas Audrius Savickas sako, kad rinkodaroje veikia placebo efektas: pirkdami prekes su nuolaida vartotojai gauna mažiau naudos, taigi ir pasitenkinimo, džiaugsmo įsigytu daiktu. Įmonėms reikėtų išmanyti, kas vyksta žmonių galvose, t.y. suprasti netikėtus kainos ir vertės suvokimo aspektus.

„Jeigu esate rinkodaros specialistas ir galvojate apie tai, kokią kainą parašyti nubraukus seną kainą, žinokite, kad jūsų prekė praras dalį savo poveikio. Matyt todėl vis dar yra prekinių ženklų, kurie niekada nedaro nuolaidos, o siūlo papildomas vertes“, – pažymi A.Savickas.

REKLAMA
REKLAMA

Norint skatinti pardavimus, reikėtų tinkamai valdyti kainos, vertės ir nuolaidų ryšį, suprasti „akcijų“ bei prizų tikrąjį poveikį, pirkėjų jautrumą kainų pokyčiams, emocijų poveikį pirkimo sprendimams, naudoti tinkamą kainodaros strategiją.

Apie naujausias kainodaros tendencijas seminare „Parduok! Nuolaidų rinkodara 2014“ pranešimus skaitys „Strategy Labs“ rinkodaros konsultantas A.Savickas ir „DerybosLT“ vadovas Darius Rupšlaukis.

Seminaras vyks birželio 10 d. Vilniuje, viešbutyje „Crowne Plaza“. Išsami renginio programa skelbiama Vilniaus konferencijų centro tinklalapyje: www.vcc.lt.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Apie Vilniaus konferencijų centrą

Vilniaus konferencijų centras (www.vcc.lt) – verslui skirtų projektų organizatorius. Kompanija savo iniciatyva ir klientų užsakymu rengia konferencijas bei seminarus, kurių tikslas – sudaryti galimybes dalyviams efektyviai plėtoti verslo ryšius, užmegzti naujų kontaktų, apsikeisti naudinga informacija.

 

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų