REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Vokietijos ekonomikos ministras paskelbė, kad planai dėl „Opel“ vis dar nėra įgyvendinti, todėl pretendentai į šį koncerną turi pritraukti daugiau kapitalo. Tai reiškia, kad norintys įsigyti „Opel“ privalo prisiimti daugiau rizikos, priešingu atveju Europos Komisija (EK) neskirs finansinių lėšų.

REKLAMA
REKLAMA

Nuo pat tarpukario „Opel“ koncernas priklausė amerikiečių General Motors kompanijai. 1929 metų kovo 17 dieną, prieš pat pirmąją pasaulinę ekonomikos krizę, „General Motors" nusipirko „Opel" taip išgelbėdama jį nuo bankroto. „Opel“ gamino ir legendinius „Opel Capitein“ bei „Opel Diplomat“ modelius.

Tačiau pastaruoju metu kai kurie „Opel“ modeliai garsėjo prasta kokybe. Todėl tiek dėl situacijos automobilių pasaulyje, tiek dėl socioekonominės pasaulio krizės General Motors nutarė ieškoti „Opel“ investuotojų ir taip gelbėti koncerną nuo bankroto.

REKLAMA

Pastaruoju metu dėl Vokietijos automobilių gamintojo įsigijimo diskutuoja Kanados Kanados automobilių dalių tiekėja "Magna“, Belgijos investicijų holdingo RHJ ir „Pekino automobiliai“ (BAIC).

Tuo tarpu General Motors patikino, kad pasiūlymus turi apsvarstyti pirmiausiai Vokietijos ir kitų ES šalių vyriausybės, nes būtent „Opel“ siekia gauti milijardines paskolas ir garantijas, savo ruožtu užtikrindama išsaugoti darbo vietas.

REKLAMA
REKLAMA

Iki šiol Kanados įmonė buvo laikoma favorite, įsigyjant Vokietijos automobilių gamintoją. Tačiau lėšų pritraukimas – ne vienintelis veiksnys, įtakosiantis „Opel“ pardavimą. Vokietijos vyriausybė turi pati nuspręsti, kuris investuotojas yra tinkamiausias.

Tačiau kanadiečiai, bendradarbiaudami su Rusijos kapitalu ir GAZ automobilių gamintojais gegužės mėn. užsitikrino pradinę Vokietijos vyriausybės paramą. Tačiau pastaruoju metu tarp General Motors, kuriai priklauso „Opel“ bei kanadiečių prasidėjo trintis. Tuo labiau, kad Belgijos investicijų holdingo RHJ ir BAIC taip pat siekia užsitikrinti finansines garantijas ir įgyti ES palankumą.

Vis dėlto, ne finansinės investicijos šiuo atveju svarbiausios. „Opel“ gamyklose dirba tūkstančiai europiečių, kurie esant sudėtingai socioekonominei situacijai gali prarasti darbo vietas. Tuo labiau, kad koncerną valdanti General Motors turi nemažai sunkumų JAV, kur dėl socioekonominio nuosmukio labai sumažėjo automobilių pardavimas.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų