REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Odeta Bložienė nesutinka: gyventojų lūkesčiai gerėja

 Rinkos tyrimų kompanijos „Batijos tyrimai“ apklausai parodžius, kad per metus dešimtadaliu padaugėjo žmonių, teigiančių, kad ir Lietuvoje, ir jų šeimose ekonominiai reikalai iš esmės pakrypo į blogąją pusę, „Swedbank“ asmeninių finansų instituto vadovė Odeta Bložienė „Žinių radijui“ ketvirtadienį sakė, kad Statistikos departamento fiksuoti gyventojų lūkesčiai rodo žymiai geresnę situaciją. 

 Rinkos tyrimų kompanijos „Batijos tyrimai“ apklausai parodžius, kad per metus dešimtadaliu padaugėjo žmonių, teigiančių, kad ir Lietuvoje, ir jų šeimose ekonominiai reikalai iš esmės pakrypo į blogąją pusę, „Swedbank“ asmeninių finansų instituto vadovė Odeta Bložienė „Žinių radijui“ ketvirtadienį sakė, kad Statistikos departamento fiksuoti gyventojų lūkesčiai rodo žymiai geresnę situaciją. 

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

„Lietuvos statistikos departamento fiksuojami gyventojų lūkesčiai rodo, kad galimybės sutaupyti, bendras ekonominės situacijos vertinimas yra gerėjantis. Žiūrint į praėjusius metus ir situaciją, realus darbo užmokestis augo sparčiau nei augo kainos, nedarbas yra sumažėjęs iki tos ribos, kur jis yra absoliučiai natūralus, situacija vėl yra pagerėjusi“,- laidoje „Aktualioji valanda“ sakė O. Bložienė.

REKLAMA

Anot jos, Statistikos departamento fiksuojami vartotojų lūkesčiai atspindi realesnę situaciją nei rinkos tyrimų kompanijos atliktas tyrimas.

„Šioje apklausoje dar sakoma, kad prasčiausiai situaciją vertina vyresnio amžiaus žmonės ir žmonės kaimiškose vietovėse. Tai yra natūralu, nes kaimiškose vietovėse dažniausiai ir nedarbas yra aukštesnis, vyresnių žmonių ir pensininkų pajamos nėra tokios, kuriomis galima būtų džiaugtis, tad tai yra visai logiška“, - pažymi O. Bložienė.

REKLAMA
REKLAMA

Be to, jos teigimu, lietuviai savo finansinę situaciją dažnai vertina neigiamai ir pesimistiškai.

„Net ir tuo metu, kai darbo užmokesčiai Lietuvoje augdavo dviženkliais skaičiais, vartotojų lūkesčiai būdavo paprastai dar netgi neigiami ir tik pačiais geriausiais laikais buvo vos vos teigiami. Tad visada tas vertinimas buvo labai rezervuotas“,- sakė O. Bložienė.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų