REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

„Daugiau galios!“ – tokį reikalavimą, greičiausiai, galima išgirsti „Novitec“ dirbtuvėse. Juk kiekvieną dieną „
Novitec“ pluša prie skirtingų sportiškų, greitų, galingų mašinų, kurios nuo pat pirmos akimirkos labai gerai atlieka vieną funkciją – prispaudžia vairuotojo ir keleivį prie sėdynės. 

Tad kai į „Novitec“ dirbtuves atvyko „
Maserati Levante Trofeo
“ – sportiškiausia „Levante“ modelio versija, dėl įspūdingų parametrų pamišę vokiečiai sugebėjo iš 8 cilindrų variklio išspausti 615 arklio galių ir 820 Nm sukimo momentą.

„Daugiau galios!“ – tokį reikalavimą, greičiausiai, galima išgirsti „Novitec“ dirbtuvėse. Juk kiekvieną dieną „
Novitec“ pluša prie skirtingų sportiškų, greitų, galingų mašinų, kurios nuo pat pirmos akimirkos labai gerai atlieka vieną funkciją – prispaudžia vairuotojo ir keleivį prie sėdynės. 

Tad kai į „Novitec“ dirbtuves atvyko „
Maserati Levante Trofeo
“ – sportiškiausia „Levante“ modelio versija, dėl įspūdingų parametrų pamišę vokiečiai sugebėjo iš 8 cilindrų variklio išspausti 615 arklio galių ir 820 Nm sukimo momentą.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Novitec patobulintas Maserati Levante


Pasinaudoję gigantišku, sprogdinančiu sukimo momentu, šis „Novitec“ specialistų patobulintas „Maserati“ iki 100 km/val. šaus per 3,8 sekundės ir pasieks 308 km/val. greitį. Labai naudingi atributai, jeigu dažnai lankotės Vokietijos greitkeliuose.
Neturėtumėte nustebti išgirdę faktą, jog naujutėlis „Novitec“ projektas tapo gerokai platesnis. Iš anglies pluošto pagaminti ratų arkų praplatinimai padėjo priekinę „Maserati Levante“ dalį praplatinti 10 centimetrų, o galinę – 12 centimetrų, atsiradus norui pasimatuoti pečių plotį, šis „Maserati Levante“ galėtų lygiuotis su „Lamborghini Urus“.

REKLAMA

Novitec patobulintas Maserati Levante


Papildomų „vau“ riksmų suteiks, vėlgi, iš anglies pluošto pagamintas priekinio buferio pažeminimas, kuris automobiliui suteikia papildomos agresijos, kurios ir taip netrūko itališkam visureigiui.
Ir paskutiniu potėpiu tapo net 22 colių skersmens, naujo dizaino ratlankiai, kurie buvo apauti ypatingai plačiomis padangomis. Priekinių padangų plotis siekia 295 mm, o galinių – net 335 mm.

Novitec patobulintas Maserati Levante


„Novitec“ specialistai atsižvelgdami pasikeitusius padangų bei ratlankių išmatavimus, taip pat pakoregavo gamyklinės orinės pakabos parametrus, kuri dabar automobilio kėbulą laiko 25 mm arčiau žemės.
Tik nesitikėkite, jog „Novitec“ priedai šiam itališkam visureigiui bus pigūs.

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų