Nijolė Pareigytės atostogos Maljorkoje (nuotr. Instagram)

Grupės „69 danguje“ narei ir renginių vedėjai Nijolei Pareigytei-Rukaitienei (38 m.) šiltasis sezonas – didelis darbymetis: jos vasaros grafikas suplanuotos beveik prieš metus. Prieš kelias savaites moteris derindama darbus ilsėjosi Ispanijos saloje Maljorkoje, kur patyrė įvairiausių įspūdžių ir netgi trankiai atšventė vyro Rimvydo gimtadienį.

Nijolei Pareigytei-Rukaitienei Maljorka – gerai pažįstama: kartu su vyru Rimvydu ir dukra Patricija ji čia lankėsi ne kartą.

Nors Maljorką Nijolė lanko ne pirmą kartą, nepažintų vietų – vis dar gausu. Šio vizito metu šeima aplankė istorinį Solerio geležinkelio traukinį.

„Kadangi ten derinau poilsį, šeimą ir darbą, tai nebuvo taip, kad laisvo laiko turėjau labai daug. Taip pat teko skristi pirmyn atgal į Lietuvą. Nebuvo visai taip, kad keliautume kaip turistai. Šiemet pavyko tai, ko nespėjome praeitais metais.

Praeitais metais, kai buvome Maljorkoje, nespėjome Solerio geležinkelio traukiniu pravažiuoti. Tas traukinukas labai senas, keliauja nuo 1920-ųjų metų, kažkada tai buvo labai populiari traukinių linija. Dabar jis paliktas tik turistams“, – naujienų portalui tv3.lt pasakojo ji.

Rukaičių šeimos moterys išbandė ir pačias įvairiausias pramogas – mokėsi plaukti irklente, nardė ir tyrinėjo žydruosius pasaulio kampelius.

Šeima likusiomis poilsio dienomis derino įvairias pramogas – lėtus, jaukius šeimyninius pasivaikščiojimus keitė plaukiojimas laivu ir nesibaigiančios maudynės.

„Turėjome poreikį laisvas dienas pailsėti – buvo viešbutis su baseinu, gulėjome prie jo, maudėmės jūroje. Taip pat plaukiojome laivu, – kalbėjo moteris. – Maljorką pamatėme iš dar gražesnės pusės, o šis miestas mūsų šeimai labai patinka. Jau kelintus metus kiekvieną vasarą tenka ten nuskristi. O iš laivo ši sala mums dar gražesnė, be proto graži, net sunkiai suvokiama protu.

Taip pat daug ir nardėme, tyrinėjome povandeninį gyvenimą. Stebėjomės, kaip gali būti toks jau baltas smėlis, toks žydras vanduo. Ir jų uolos virš vandens iškyla tikrai didingai.“

Šventė šventę

Sakoma, kad Maljorkoje galima pamatyti visus Ispanijos kampus – tiek besilinksminančius, tiek ramybės beieškančius žmones.

Ši sala – savotiškas kompromisas, keliaujant skirtingų poreikių turistams.

„Ispaniją apskritai labai mėgstu, esu ten daug ką išnaršius. Esame šią šalį išnaršę – Madridas, Valencija, Barselona aplankyta ne kartą. Kai nuskrendi į salą, norisi ten pailsėti, atostogauti, atsipūsti, maudytis jūroje ir skaniai valgyti.

Ispanai turi man labai patinkančią virtuvę – daug jūros gėrybių, daug žuvies, ką aš pati labai mėgstu. Į žemyną atvažiuojame daugiau pamatyti architektūros, pabūti restoranuose, pavaikščioti po gatves. Norisi ten daugiau kultūrintis ir daugiau visko pažinti. O saloje – saulė, jūra ir vėjas.

Bet čia gali visko rasti, netgi vakarėlių miestų. Kadangi keliavau su šeima, vaikais, mums buvo aktualesnis poilsis. Kiekvienoje saloje irgi galima visko surasti. Yra ir vakarėlių, tūsiukų, klubelių. Nuvykus į kitą miestelį jau ramiau, nėra tiek daug judesio ir triukšmo, oras ten gaivesnis. Link šiaurės lekiant būna daugiau gamtos, vėsumos. Visko čia galima atrasti. Kiekvienas renkasi, kur kam mieliau“, – kalba N. Pareigytė-Rukaitienė.

Saloje Rukaičių šeima surengė ir Nijolės vyro 39-ąjį gimtadienį. Į jį sugužėjo draugai ir iš Lietuvos, ir, kaip teigė Nijolė, gavosi nemaža šventė.

„Surengėme nemažą šventę, surinkome gan daug žmonių. Vyras gan ilgai viską planavo, organizavo, bilietus pirko visiems ir vilų ieškojo. Smagu, kad ir ten turime vietinę organizatorę, kuri padėjo mums su dekorais, garso aparatūra. Tikrai užtrunka ir yra reikaliukų, teko pakloti nemažai. Bet tikrai buvo verta“, – šyptelėjo pašnekovė.

Po trankaus vakarėlio toliau tęsėsi kelionės. Kalbėdama apie patirtus įspūdžius, moteris užsiminė, kad Maljorka žavi ne tik savo gamta, bet ir puikiai išvystytu susisiekimu ir keliais. Tiesa, yra ir dalykų, kurie šioje saloje taip nedžiugina.

„Praeitus kartus ganėtinai mažai keliavome, o sala tikrai yra didelė. Vieną dieną skyrėme apsipirkimui, norėjosi naujų drabužių vestuvėms. Iš esmės visą salą galima pervažiuoti per pusantros valandos, nes labai gerai išvystyti keliai, infrastruktūra, viskas ten tvarkinga, gražu. Autostrados netgi ten gėlėmis apsodintos, – šypteli moteris. – Turėjome mašiną, nes visada patogiau, kadangi taksi saloje labai brangūs. Apskritai Maljorka nėra pigi... Kas mėgsta pigiai ir gerai, ten taip nesigaus.“

„Man labai patinka, kokie ten žmonės. Ten yra labai daug vokiečių, daug anglų. Vokiečiai jau vyresnio amžiaus, labai mandagūs, visada pasitempę ir gražiai atrodantys. Jaučiasi toks diplomatiškumas, išsilavinimas. Tai irgi daro įtaką, kad sala man patinka.“

nu kaip giliai poc-hui,giliau negali buti