REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Daugiabučio gyventojo ir namo administratoriaus ginčas dėl lifto gedimo ir jo apmokėjimo tęsėsi keletą metų, kol galiausiai pasiekė teismą. Gyventojas buvo įpareigotas sumokėti už remontą, nors liftu ir nesinaudojo. Vis tik vyras tikina, kad net ir sumokėjęs pinigus jis vis dar gauna pranešimus apie skolą. Tuo metu „Mano būstas“ tvirtina, kad gyventojui kaupiasi skolos už kitas paslaugas.

Daugiabučio gyventojo ir namo administratoriaus ginčas dėl lifto gedimo ir jo apmokėjimo tęsėsi keletą metų, kol galiausiai pasiekė teismą. Gyventojas buvo įpareigotas sumokėti už remontą, nors liftu ir nesinaudojo. Vis tik vyras tikina, kad net ir sumokėjęs pinigus jis vis dar gauna pranešimus apie skolą. Tuo metu „Mano būstas“ tvirtina, kad gyventojui kaupiasi skolos už kitas paslaugas.

REKLAMA

Vilniaus Karoliniškių mikrorajono gyventojas Vytautas skundėsi, kad jau keletą metų bylinėjasi teismuose su bendrove „Mano būstas“ dėl skolų.

„Viskas prasidėjo prieš keletą metų, kai daugiabutyje sugedo liftas. Aš šiame name gyvenu nuo 1971 metų, pirmame aukšte. Nesinaudoju liftu ir niekada už jį nemokėdavau. Dabar gavęs sąskaitą irgi nemokėjau. Todėl „Mano būstas“ padavė mane į teismą, kurį pralaimėjau. Buvo nuspręsta, kad už liftą mokėti privalau.

Taip ir padariau, tačiau vėliau mano administratorius padavė mane antstoliams. Dabar gaunu pranešimus iš „Mano būsto“ ir antstolių kontoros, kad esu skolingas 600 eurų. Tačiau juk jau apmokėjau lifto remontą. Nesuprantu, kodėl turiu tai daryti antrą kartą? Įtariu, kad namo administratorius tiesiog nori pasipelnyti“, – pasakojo vyras.

REKLAMA
REKLAMA

Vytautas pasakojo, kad pirmiausia susisiekė su antstolių kontora.

„Gavau atsakymą, kad jokios skolos dėl lifto nėra, ji apmokėta. Tačiau namo administratoriui tai nesvarbu, jis vis tiek siunčia man sąskaitas, kuriose nurodyta, kad esu skolingas. Skambinau jiems, tačiau jokio atsakymo nesulaukiau“, – piktinosi vyras.

REKLAMA

Skolos susikaupė už kitas paslaugas?

Daugiabučio administratoriaus „Mano būstas“ atstovas Paulius Ugianskis sakė, kad minimas klientas yra skolingas įmonei už suteiktas paslaugas.

„Skolos susidaro, kadangi asmuo neapmoka visų sąskaitų. Dėl skolų teisme jau buvo dvi bylos ir abu kartus teismas pripažino asmens skolas.

Nepaisant to, mes visada siekiame su klientais dialogo, todėl jei asmuo susiduria su finansiniais sunkumais, jis visada gali kreiptis į administratorių. Kiekvieną situaciją sprendžiame individualiai ir stengiamės rasti abiem pusėms palankų sprendimą“, – teigė daugiabučio administratorius.

REKLAMA
REKLAMA

Už liftų remontą ar keitimą mokėti privalo visi gyventojai

Vilniaus savivaldybė teigė, kad liftas yra daugiabučio namo bendroji inžinerinė sistema.

„Įstatymas numato, kad butų savininkams priklauso ne tik jų būstas, bet ir namo bendro naudojimo patalpos, pagrindinės namo konstrukcijos, bendrojo naudojimo mechaninė, elektros, sanitarinė-techninė ir kitokia įranga.

Taip pat įstatymas numato, kad butų savininkai privalo proporcingai savo daliai apmokėti išlaidas namui išlaikyti ir išsaugoti. Jie, įstatymuose nustatyta tvarka, turi mokėti mokesčius, rinkliavas ir kitas įmokas“, – komentavo Vilniaus savivaldybė.

Ji detalizavo, kad bendrosios pastato inžinerines sistemas sudaro – pastato bendrojo naudojimo mechaninė, elektros, dujų, šilumos, sanitarinės technikos ir kita įranga (įskaitant pastato elektros skydinę, šilumos punktą, šildymo ir karšto vandens sistemos vamzdynus ir radiatorius, vandentiekio ir kanalizacijos vamzdynus, rankšluosčių džiovintuvus).

„2010 metais šis sąrašas buvo dar kartą patikslintas, aplinkos ministro įsakymu, ir į bendrąsias inžinerines sistemas buvo įtraukti liftai“, – paaiškino savivaldybė.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų