REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS


Stulbinančiu pagreičiu stebinančio elektromobilio kūrėjai iš Kroatijos šią savaitę dar kartelį pateko į Pasaulio rekordų knygą. Bendrovės bandymų poligone jie pagerino greičio rekordą važiuojant atbuline eiga.


Stulbinančiu pagreičiu stebinančio elektromobilio kūrėjai iš Kroatijos šią savaitę dar kartelį pateko į Pasaulio rekordų knygą. Bendrovės bandymų poligone jie pagerino greičio rekordą važiuojant atbuline eiga.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Šis, neįprastas bandymas, buvo surengtas Vokietijoje esančiame automobilių bandymų centre, kuriame gamintojas galėjo išbandyti dvi keturių kilometrų ilgio tiesiąsias. Pastarosiomis įprastai mėgsta naudotis „Mercedes-Benz“ ir „Volkswagen“ inžinieriai norėdami sužinoti tikslų, jų kuriamų automobilių maksimalų greitį.

REKLAMA

„Rimac“ bendrovės atstovai tuo tarpu tikina, jog ši vieta naujam rekordui buvo pasirinkta todėl, nes būtent čia „Nevera“ anksčiau pagerino daugiau kaip 20 skirtingų Pasaulio rekordų.



https://www.youtube.com/watch?v=Qm13uiZ0KWc


Po šio neįprasto rekordo, kurio metu „Rimac Nevera“ atbuline eiga sugebėjo pasiekti 275,74 km/val. greitį, elektromobilio vyriausiasis inžinierius Matija Renić pridūrė, jog jiems pavyko įžengti į dar neatrastą teritoriją.

REKLAMA
REKLAMA

„Kurdami automobilį mums kilo mintis, jog „Nevera“ taps greičiausiu atbuline eiga važiuojančiu automobiliu, tačiau tuomet mes iš to tiesiog pasijuokėme. Visgi, aerodinaminiai elementai, aušinimo sistemos nebuvo pritaikytos važiuoti dideliu greičiu atbuline eiga. Tačiau kai pradėjome rutulioti šią idėją, nusprendėme, jog būtų smagu pabandyti tai įgyvendinti“, – vėliau sakė M.Renić.




Greičio rekordą pagerinusi „Rimac Nevera“


Greičio rekordą pagerinusi „Rimac Nevera“


Už automobilio vairo sėdėjęs Goranas Drndakas užfiksavęs rekordą sakė: „Žiūri pro priekinį langą ir stebi kaip peizažas vis greičiau ir greičiau keičiasi, o tavo kaklą veikia didžiulės jėgos.“


Profesionalus vairuotojas tikino, jog bandant pagerinti šį rekordą, jam reikėjo pagalvoti apie kiekvieną kintamąją aplinkybę – nuo švelnių vairo judesių iki nuolatinio greičio stebėjimo.



REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų