• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Kartais jūs klausiate, kodėl automanas rašo apie užsenietiškus projektus, jei ir Marijos žemėje yra į ką akis paganyti. Atsakymas labai paprastas – reikia juk iš kažkur pasisemti idėjų!
Mūsų šalyje tarp tikrų „JDM" fanatikų yra išpopuliarėjęs „Nissan S13“, kuris ne tik puikiai slysta šonu, bet ir atlikus reikiamas modifikacijas, atrodo stulbinančiai. Būtent toks yra Deivo projektas.
Aštuoniolikos colių skersmens „Work Meister S1“ ratai už savęs slepia autentiškas ir kokybiškas „TEIN“ važiuoklės detales, „Super Drift“ reguliuojamais amortizatoriais ir specialiai pagal užsakymą pagamintus ratų prisukimo varžtus. Viskas tam, kad „Nissanas“ ant kelio jaustųsi kaip žuvis vandenyje.
Automobilio kėbulo būklė turbūt geresnė nei tada, kai automobilis išvažiavo pro gamyklos vartus. Tačiau čia reiktų dėkoti meistrams, kurie perdažė kėbulą specialia„BMW“ koncernui priklausančia „Black Sapphire Metallic“ spalva. Galbūt šis nepriekaištingas stovis ir sufleruoja, jog Deivas savo keturračiu draugu rūpinasi kaip naujagimiu,  tačiau tai tik apgaulė. Vaikinas su šiuo plieniniu žirgu atsiradus progai nesivaržydamas stato skersą, o nepavykę bandymai plonina piniginę. „BN Sports Type 2“ slenksčiai, „Origin“ sparnai jau ne kartą kentėjo nuo padarytų klaidų, tačiau šiuo metu jie yra sveikutėliai ir puikiai dera su „DMAX“ kapotu ir „326 Power“ galiniu spoileriu.
Po variklio dangčiu slepiasi tas pats „CA18DET“ agregatas, kuris stovi visuose „180SX“ automobiliuose. Tik šiuo atveju jis yra visas perrinktas ir gausiai patobulintas. Deivas sudėjo „JE“ kaltinius stūmoklius, išplatintus oro paėmimo ir išmetimo kanalus, „Tomei" paskirstymo velenėlius ir reguliuojamas žvaigždutes. Viskas atlikta tam, jog agregatas galėtų susidoroti su „Garrett GT28R“ turbinos slėgiu. Nors Deivas „Nissano“ dar nebuvo užvaręs ant „DYNO" stendo, tačiau spėjame, jog šis monstriukas generuoja gerokai daugiau nei 300 arklio galių.
Pamačius kiek vargo ir meilės įdėta į važiuoklę, variklį ir išorę, salonas pasirodys kiek skurdokas. Tiesiog interjeras buvo pirmasis Deivo personalizuotas automobilio aspektas, kuris išliko nepakitęs jau aštuoneris metus. „Bride“ sėdynės, „Sparko“ vairas, „Apexi“ prietaisai. To pilnai pakanka jausti ir kontroliuoti šonu slystantį „Nissaną“.

Kartais jūs klausiate, kodėl automanas rašo apie užsenietiškus projektus, jei ir Marijos žemėje yra į ką akis paganyti. Atsakymas labai paprastas – reikia juk iš kažkur pasisemti idėjų!
Mūsų šalyje tarp tikrų „JDM" fanatikų yra išpopuliarėjęs „Nissan S13“, kuris ne tik puikiai slysta šonu, bet ir atlikus reikiamas modifikacijas, atrodo stulbinančiai. Būtent toks yra Deivo projektas.
Aštuoniolikos colių skersmens „Work Meister S1“ ratai už savęs slepia autentiškas ir kokybiškas „TEIN“ važiuoklės detales, „Super Drift“ reguliuojamais amortizatoriais ir specialiai pagal užsakymą pagamintus ratų prisukimo varžtus. Viskas tam, kad „Nissanas“ ant kelio jaustųsi kaip žuvis vandenyje.
Automobilio kėbulo būklė turbūt geresnė nei tada, kai automobilis išvažiavo pro gamyklos vartus. Tačiau čia reiktų dėkoti meistrams, kurie perdažė kėbulą specialia„BMW“ koncernui priklausančia „Black Sapphire Metallic“ spalva. Galbūt šis nepriekaištingas stovis ir sufleruoja, jog Deivas savo keturračiu draugu rūpinasi kaip naujagimiu,  tačiau tai tik apgaulė. Vaikinas su šiuo plieniniu žirgu atsiradus progai nesivaržydamas stato skersą, o nepavykę bandymai plonina piniginę. „BN Sports Type 2“ slenksčiai, „Origin“ sparnai jau ne kartą kentėjo nuo padarytų klaidų, tačiau šiuo metu jie yra sveikutėliai ir puikiai dera su „DMAX“ kapotu ir „326 Power“ galiniu spoileriu.
Po variklio dangčiu slepiasi tas pats „CA18DET“ agregatas, kuris stovi visuose „180SX“ automobiliuose. Tik šiuo atveju jis yra visas perrinktas ir gausiai patobulintas. Deivas sudėjo „JE“ kaltinius stūmoklius, išplatintus oro paėmimo ir išmetimo kanalus, „Tomei" paskirstymo velenėlius ir reguliuojamas žvaigždutes. Viskas atlikta tam, jog agregatas galėtų susidoroti su „Garrett GT28R“ turbinos slėgiu. Nors Deivas „Nissano“ dar nebuvo užvaręs ant „DYNO" stendo, tačiau spėjame, jog šis monstriukas generuoja gerokai daugiau nei 300 arklio galių.
Pamačius kiek vargo ir meilės įdėta į važiuoklę, variklį ir išorę, salonas pasirodys kiek skurdokas. Tiesiog interjeras buvo pirmasis Deivo personalizuotas automobilio aspektas, kuris išliko nepakitęs jau aštuoneris metus. „Bride“ sėdynės, „Sparko“ vairas, „Apexi“ prietaisai. To pilnai pakanka jausti ir kontroliuoti šonu slystantį „Nissaną“.

REKLAMA
REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų