REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

TV6 laidos „Autopilotas“ naudotų automobilių rubrikoje kiek nestandartinis ir ne kasdien gatvėje sutinkamas automobilis. Tai turbina ir keturiais varomais ratais padabintas miesto mažylis „Audi TT“.

TV6 laidos „Autopilotas“ naudotų automobilių rubrikoje kiek nestandartinis ir ne kasdien gatvėje sutinkamas automobilis. Tai turbina ir keturiais varomais ratais padabintas miesto mažylis „Audi TT“.

REKLAMA

„Autopilotas“ išbandomas modelis su 1,8 l varikliu

„Audi TT“ pradėtas gaminti 1998 metais. Tada bavarai išleido pirmąją šio modelio versiją. Iš viso buvo sukurtos 3 skirtingos šio automobilio kartos, o paskutinioji, rinkoje pasirodžiusi 2014-aisiais, gaminama iki šiol.

Mažas, bet labai galingas – toks turėtų būti šio automobilio moto. Nors „Autopilotas“ žurnalisto Gintenio Dauparo išbandytas „Audi TT“ turi vos 178 arklio galias, 1998 metais šie skaičiai buvo net labai dideli. Na, o prie to pridėjus dar ir senąją „Quattro“.sistemą, gausime mažą ir labai piktą žvėrį.

Dyzelinio variklio pasirinkimo pirmosios kartos modelis neturėjo. Pirkėjai galėjo rinktis iš dviejų variklių: galingo 3.2 l darbinio tūrio su 247 arklio galiomis ir 1.8 l darbinio tūrio, bet skirtingų modifikacijų, nuo 148 iki net 237 arklio galių.

REKLAMA
REKLAMA

Palyginus didelė galia, kupė kėbulas, trumpa ratų bazė ir kieta važiuoklė, tikram vairavimo gurmanui važiavimą daro itin įdomų. Žodį minkštumas važiuojant šiuo automobiliu vertėtų pamiršti, tačiau automobilis puikiai klauso vairuotojo komandų posūkiuose ir yra tiesiog prilipęs prie kelio.

REKLAMA

Pagrindinės problemos, su kuriomis susiduria „Audi TT“ savininkai yra elektronika. Prietaisų skydelio ekrane dažnai kažkur dingsta pikseliai ir nebeįmanoma nieko įžiūrėti, o kuro ir temperatūros davikliai dažnai ima nei iš šio, nei iš to rodyti pieno riebumą vietoje savo tikrųjų rodmenų. Vyšnia ant torto – dažni elektros bloko gedimai ir kažkur visai pradingstanti elektra. Taip pat dažnas savininkas yra minėjęs problemas su lambda zondu.

Be elektroninių gedimų, pasitaiko ir mechaninių. Sustiprinta važiuoklė, dažnai važinėjantiems nekreipiant dėmesio į duobes, gali stipriai patuštinti kišenę, o kadangi „Audi TT“ ne kasdienis modelis, dar ir atims laiko ieškant kur įsigyti norimą detalę.

REKLAMA
REKLAMA

Ko tikėtis iš salono?

Kaip ir galima tikėtis jame mažokai vietos. Automobilis orientuotas į vairuotoją, tad jam vietos tikrai yra. Vairas arti –  kojos toli, kaip ir priklauso sportiniam automobiliui. Bet kiti momentai, tokie kaip, puodelių laikikliai, ar dėtuvės duryse tikrai komforto nesuteiks.

Vietos pakeleiviams gale taip beveik nėra. Sėdimos vietos tik teorinės. Tikėtina, kad net mažam vaikui vietos kojoms nebūtų, todėl visiškai nenuostabu, kodėl savininkė tiesiog išsiėmė galinę sėdynę.

O išimtos galinės sėdynes dėka turime pakankamai didelę bagažinę, todėl važiuoti galima tik dviese, tačiau daiktų kiekiu savęs limituoti, tikėtina, nereiks.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

„Audi TT   mažas, kietas, talpus ir ypač vikrus automobilis. Turintiems šeimoje nors vieną vaiką ar didesnį gyvūną - tai tikrai nėra geras pasirinkimas. Tačiau mažą biudžetą turintiems ir mėgstantiems stilingą bei gerai valdomą paklusnų automobilį, kuris nestokoja galios - siūlau pradėti vartyti skelbimus“, – reziumavo G. Dauparas.

Visą „Audi TT“ apžvalgą rasite reportaže, esančiame straipsnio pradžioje.

Laidą „Autopilotas“ žiūrėkite šeštadieniais 09:55 val. per TV6.

VISĄ LAIDĄ ŽIŪRĖKITE:

 

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų