REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Septintos kartos 5 serijos BMW į pardavimų salonus atvyko 2017 metais, o dabar vietą turi užleisti naujesniam modeliui. Naudotų automobilių rinkoje, tokių penktukų pasiūla ganėtinai didelė, tiek norintiems pasirinkti tinkamiausią modelį pagal variklį, gamybos metus ar komplektacijos lygį.

Septintos kartos 5 serijos BMW į pardavimų salonus atvyko 2017 metais, o dabar vietą turi užleisti naujesniam modeliui. Naudotų automobilių rinkoje, tokių penktukų pasiūla ganėtinai didelė, tiek norintiems pasirinkti tinkamiausią modelį pagal variklį, gamybos metus ar komplektacijos lygį.

REKLAMA

Kainos taip pat įvairios – pigiausių riba siekia apie 16 tūkstančių eurų, o brangiausių gali perkopti ir 50 tūkst. eurų.

Platus variklių pasirinkimas

Plati ir į tokius G30/G31 montuotų variklių gama. Benzininiai, dyzeliniai, hibridiniai, kurių pajėgumas siekia nuo 150 arklio galių silpniausioje 2.0 l. dyzelinio variklio versijoje iki 4.4 l. V8, kuris pačioje galingiausioje M5 versijoje pasiekia 620 arklio galių ribą. Taigi, šiame diapozone yra visko. Bet pavarų dėžių pasirinkimai tik du – arba šešių pavarų mechaninė, arba aštuonių pavarų automatinė, bet dažniausiai rinkoje rasite pastarųjų.

Laidos „Autopilotas“ žurnalisto Vytenio Kudarausko bandytas G31 turi 2.0 l., keturių cilindrų dyzelinį variklį, kurio galingumas 160 arklio galių. Tai reta versija, nes daugiausia tokių penktos serijos BMW turi galingesnę, 190 arklio galių pasiekiančią šio variklio versiją.

REKLAMA
REKLAMA

„Ir iš tikrųjų, 160 šiam nemažam automobiliui per mažai. Jis neturi BMW automobiliams būdingo aštrumo ir dinamikos, visai jokio noro spausti akseleratorių labiau, nes vis tiek nieko nebus. Tačiau pavarų dėžė veikia labai, labai gerai. Jai tik komplimentai ir pagyrimai“, – pastebėjo automobilį kelyje išbandęs V. Kudarauskas.

REKLAMA

Reikalauja daug priežiūros

Ar jūsų išsirinktas automobilis bus patikimas labai priklauso nuo kokybiškos jo priežiūros. BMW varikliuose naudojamos grandininės pavaros labai jautrios tepalo kokybei ir jo užterštumui, todėl juos reikėtų keisti kas 10-15 tūkst. kilometrų ir naudoti tik aukštos kokybės produkciją.

Nors nuo G30/G31 debiuto praėjo tik septyni metai, tačiau pirmųjų gamybos metų modeliai jau gali demonstruoti tam tikras elektronikos problemas.

„Pavyzdžiui, gali sugesti prietaisų skydelis, kurį teks keisti nauju. Dažnai šių penktukų vairuotojai skundžiasi parkavimo daviklių gedimais. Ne retas nusiskundimas ir dėl sutrikusio klimato kontrolės sistemos veikimo, o kaltas čia gali būti sistemos valdymo blokas. Reta, bet kartais pasitaikanti problema, „Start/Stop“ sistemos gedimai, kai neįvertinusi per žemo akumuliatoriaus įkrovos lygio, ji vis tiek užgesina variklį, kurio jau nepajėgia užvesti“, – sakė V. Kudarauskas.

Visą automobilio apžvalgą žiūrėkite straipsnio viršuje.

Laidą „Autopilotas“ žiūrėkite kiekvieną šeštadienį 10:00 per TV6 televiziją.

VISĄ LAIDĄ ŽIŪRĖKITE ČIA:

Straipsnis parengtas pagal TV6 televizijos laidą „Autopilotas“.

tv3.lt

Senųjų automobilių bandytojas, koks nerealus, grybauskaitės gaonas pargryžo ir duonos gamyklėlę atidarė, turto banke padirbėjo b.ybčiulpiu ir padarė išvadas kad reikia pažinti BMW... G perkrovų storuli neatlaikysi tau fiat ducato kemperį sesti ir nx iš lietuvos atgalio į anglijos vištienos fabriką. Tokių nesamonių apie BMW nerašinėkite, daug geros info yr youtube ir paciame BMW
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų