Praleiskime visą restauracijos procesą, nes visos įdomybės prasidėjo, kai į garažą atkeliavo pirmoji rimta detalė - puikios būklės „SR20det“ variklis. Nors buvo galvojama apie kitus „Nissan“ ar net „Toyota“ agregatus, tačiau buvo nuspręsta tobulinti senąjį „SR20det“, kuriam galima surasti beprotiškai daug „Aftermarket“ dalių.
Nors draugai skatino kuo greičiau sukišti motorą ir pradėti slysti šonu, tačiau projekto eiga pakrypo truputėlį kita linkme. Vyrukas labai norėjo iš pradžių sutvarkyti estetinę automobilio pusę. Ką tokiu atveju daryti? Sukonstruoti automanišką hibridą. Šiuo metodu yra pasinaudojęs ne vienas automobilių entuziastas.
Po gausių eksterjero patobulinimų, atėjo metas pagalvoti ir apie ratlankius, kurie turėtų būti kaip skani braškė. Ir ką gi jūs manote? Vyrukas įsigijo nuostabius „Work Equip“ ratus, kurie mūsų nuomone yra vieni gražiausių! Įdomus faktas - galiniai ratai yra maždaug dvigubai didesni už normalaus „Civic“ hečbeko.
Paskutinis patepimas - kėbulo spalva. Iš pradžių vyrukas planavo automobilį nudažyti juoda spalva. Kas pasikeitė? Istorija iš dalies yra truputėlį keista ir kurioziška. Vyrukas kartu su keliais draugais nusprendė patys sumaišyti spalvas ir pažiūrėti kas gausis. Po keletos valandų darbo, rezultatas nustebino net ir juos pačius. Keista? Net labai.
Nors nuo projekto pradžios praėjo ketveri metai, tačiau projektas iki šiol yra tobulinamas, ypač variklio skyrius. Nors šiuo metu variklis gali pasidžiaugti turbina, geresne aušinimo sistema ir didesniais purkštukais, tačiau ateityje norima arklio galių kaimenę pakelti bent iki 500.