Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Pristatyti „Nissan SX“ serijos automobilių tikrai nereikia. Pigus, galu varomas kupė gali būti puikiai pritaikomas automobilių entuziastų poreikiams.
Būtent šis „SX'as“ pas dabartinį savininką atsirado 2009 metais, kai jį draugai paskatino sukonstruoti savo svajonių projektą. „SX'as“ buvo surastas netikėtai - sąvartyne.  Niekam nereikalingas automobilis sąvartyne tūnojo maždaug porą metų. Kaip ir priklauso - automobilis buvo nusėtas rūdimis, apdaužytas ir vos važiuojantis. Vis dėlto, apžiūrėjus šį egzempliorių iš arčiau, vyrukas pamatė, jog didžioji dalis reikalingų komponentų veikia, kėbulas nėra tokios tragiškos būklės,  todėl buvo nuspręsta antram gyvenimui prikelti žavingąjį „SX'ą“, o vėliau pradėti jį tobulinti.

Pristatyti „Nissan SX“ serijos automobilių tikrai nereikia. Pigus, galu varomas kupė gali būti puikiai pritaikomas automobilių entuziastų poreikiams.
Būtent šis „SX'as“ pas dabartinį savininką atsirado 2009 metais, kai jį draugai paskatino sukonstruoti savo svajonių projektą. „SX'as“ buvo surastas netikėtai - sąvartyne.  Niekam nereikalingas automobilis sąvartyne tūnojo maždaug porą metų. Kaip ir priklauso - automobilis buvo nusėtas rūdimis, apdaužytas ir vos važiuojantis. Vis dėlto, apžiūrėjus šį egzempliorių iš arčiau, vyrukas pamatė, jog didžioji dalis reikalingų komponentų veikia, kėbulas nėra tokios tragiškos būklės,  todėl buvo nuspręsta antram gyvenimui prikelti žavingąjį „SX'ą“, o vėliau pradėti jį tobulinti.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

ttRXBsLe5cM


Praleiskime visą restauracijos procesą, nes visos įdomybės prasidėjo, kai į garažą atkeliavo pirmoji rimta detalė - puikios būklės „SR20det“ variklis. Nors buvo galvojama apie kitus „Nissan“ ar net „Toyota“ agregatus, tačiau buvo nuspręsta tobulinti senąjį „SR20det“, kuriam galima surasti beprotiškai daug „Aftermarket“ dalių.

REKLAMA

6R7SwCYTxdA


Nors draugai skatino kuo greičiau sukišti motorą ir pradėti slysti šonu, tačiau projekto eiga pakrypo truputėlį kita linkme. Vyrukas labai norėjo iš pradžių sutvarkyti estetinę automobilio pusę. Ką tokiu atveju daryti? Sukonstruoti automanišką hibridą. Šiuo metodu yra pasinaudojęs ne vienas automobilių entuziastas.
Po gausių eksterjero patobulinimų, atėjo metas pagalvoti ir apie ratlankius, kurie turėtų būti kaip skani braškė. Ir ką gi jūs manote? Vyrukas įsigijo nuostabius „Work Equip“ ratus, kurie mūsų nuomone yra vieni gražiausių! Įdomus faktas - galiniai ratai yra maždaug dvigubai didesni už normalaus „Civic“ hečbeko.

REKLAMA
REKLAMA

A2RQv3afGhQ


Paskutinis patepimas - kėbulo spalva. Iš pradžių vyrukas planavo automobilį nudažyti juoda spalva. Kas pasikeitė? Istorija iš dalies yra truputėlį keista ir kurioziška. Vyrukas kartu su keliais draugais nusprendė patys sumaišyti spalvas ir pažiūrėti kas gausis. Po keletos valandų darbo, rezultatas nustebino net ir juos pačius. Keista? Net labai.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

qUNqFSeCAIQ


Nors nuo projekto pradžios praėjo ketveri metai, tačiau projektas iki šiol yra tobulinamas, ypač variklio skyrius. Nors šiuo metu variklis gali pasidžiaugti turbina, geresne aušinimo sistema ir didesniais purkštukais, tačiau ateityje norima arklio galių kaimenę pakelti bent iki 500.

qiI5IHLAhuU

Sveikata.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų