REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Didžiausios Europos mobiliojo ryšio bendrovės ketina kurti telefonams skirtą interneto paieškos sistemą, kuri galėtų konkuruoti su JAV paieškos milžinais „Google“ ir „Yahoo!”, praneša britų dienraštis “The Telegraph” .

REKLAMA
REKLAMA

“Vodafone”, “France Telecom”, “Telefonica”, “Deutsche Telecom”, “Hutchinson”, “Whampoa”, “Telecom Italia” ir viena JAV mobiliojo ryšio operatorė – “Cingular” – kartu su kitais mobiliojo ryšio teikėjais kitą savaitę Barselonoje prasidėsiančiame pasauliniame trečiosios kartos mobiliojo ryšio kongrese (3GSM World Congress ) susirinks konfidencialių aukšto lygio derybų.

REKLAMA

Kadangi dėl pingančių pokalbių sumažėjo pajamos, mobiliojo ryšio operatoriai nusprendė prisidurti nemažą pelningos paieškos reklamos rinkos dalį, teigia dienraštis.

Vien tik D. Britanijoje daugiau nei 20 proc. mobiliojo ryšio vartotojų, kaip tikimasi, iki šių metų pabaigos pradės naudotis mobiliuoju internetu plačiajuosčio ryšio greičiu. Dėl to turėtų gerokai išaugti naudojimasis interneto paieškos sistemomis mobiliuosiuose telefonuose.

REKLAMA
REKLAMA

Ši iniciatyva taps siurprizu bendrovėms „Google“ ir „Yahoo!”, kurios negaišdamos laiko aktyviai pasirašinėjo sutartis su mobiliojo ryšio operatoriais ir telefonų gamintojais, rašo “The Telegraph”. Tačiau mobiliųjų telefonų pramonės atstovai mano, kad galėtų gauti daugiau pajamų iš reklamos siūlydami nuosavas paieškos paslaugas.

Bendri veiksmai yra itin svarbūs, nes mobiliojo ryšio tinklai, pasiryžę mesti iššūkį amerikietiškiems paieškos milžinams, privalės pasiūlyti reklamos davėjams plačią auditoriją. Visi keturi didžiausi britų mobiliojo ryšio operatoriai – “France Telecom” valdomas “Orange”, ispanų “Telefonica” grupei priklausantis O2, “Deutsche Telecom” įsigytas “T-Mobile” ir “Vodafone” – dalyvaus šiame susitikime. Bendras visų šių kompanijų klientų skaičius visame pasaulyje siekia 600 milijonų.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Operatoriai gali nuspręsti naudotis viena kuria iš jau veikiančių paieškos sistemų ir bendromis pastangomis užsitikrinti sau didesnę pajamų dalį. Kita idėja, kuri bus svarstoma – sukurti paiešką be nuosavo prekės ženklo. Technine priežiūra ir reklamos skelbimu rūpinsis vienas personalas, bet paieškos paslaugas operatoriai pardavinės kiekvienas su savo prekės ženklu.

„Mobiliojo ryšio rinkoje prasidėjo didelis žaidimas, ir mums reikia jame dalyvauti; mes labai rimtai nagrinėjame atsiveriančias galimybes“, - dienraščiui teigė vienos iš minėtų mobiliojo ryšio bendrovių atstovas.

REKLAMA

Kol kas neaišku, kas bus su operatorių jau sudarytomis sutartimis su didžiosiomis Amerikos interneto paieškos paslaugų bendrovėmis. „Google“ jau pasirašė sutartis su „Vodafone“ ir „T-Mobile“, taip pat su „Hutchinson 3“ ir „China Mobile“. „Google“ paslaugos jau įdiegtos „Samsung“ ir kitų gamintojų telefonuose. Mobilioji „Google‘ paieška neuždirba pinigų, nes bendrovė dar nepradėjo pardavinėti reklamos davėjams nuorodų. Tačiau netrukus bus atlikti bandymai ir iki metų pabaigos paslauga taps visiškai komercinė.

REKLAMA

„Yahoo!” iki šio laiko sudarė sutartis su “Vodafone” ir 3, ir jau pardavinėja reklamines nuorodas. Mobilioji paieška laikoma potencialiai vertingesne vartotojams ir reklamos davėjams, nei paieška naudojant namų kompiuterį: pirmosios rezultatai gali keistis priklausomai nuo užklausos pateikimo vietos.

Pavyzdžiui, naudodamasis mobiliąja „Yahoo!” paieška vartotojas gali nurodyti savo buvimo vietą ir gauti informaciją apie tos vietos orus, transportą ir pramogas.

Mobiliojo interneto Barselonoje laukia naujas postūmis: bendrovė “LG Electronics” bus paskelbta varžybų, kurių dalyviai siekė sukurti masinei rinkai skirtą telefoną internetui naršyti, nugalėtoja.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

12 didžiausių mobiliojo ryšio operatorių, veikiančių 6 žemynuose ir turinčių daugiau nei 620 mln. vartotojų, pasiekė susitarimą dėl 3G (trečiosios kartos) mobiliųjų telefonų pardavimo klientams. Tai leis sutaupyti pakankamai lėšų, kad būtų galima sumažinti jų kainas, palyginti su dabartinėmis.

Be to, pastebi “The Telegraph”, šis sandoris taps puikiu šansu bendrovei “LG Electronics”, nes leis jai stoti į kovą rinkose, kuriose dominuoja keturių pagrindinių gamintojų – “Nokia”, “Sony Ericsson”, “Siemens” ir “Motorola” – gaminiai.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų