Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
„Mitsubishi“, netikėtai, šiandien pristatė paskutinę „Lancer EVO X“ versiją. „Final“ vardu pavadintas modelis buvo sukurtas dėl vienos labai paprastos priežasties - užbaigti „EVO“ istoriją su trenksmu.
Kol kas nežinoma ar ribotos laidos modelis bus pardavinėjamas ir Europoje, tačiau „EVO X Final“ tikrai bus galima įsigyti Jungtinėse Amerikos Valstijose.
Vizualiai naujoji versija mažai kuo skiriasi nuo kitų „EVO X“ modifikacijų. Vieninteliai išskirtinumai - juoda matinė kėbulo spalva ir ant bagažinės sumontuotas spoileris.
Tuo tarpu techninė automobilio dalis verta dėmesio. „EVO X Final“ bus komplektuojamas su 2.0 litrų, keturių cilindrų turbo-benzininiu varikliu, kuris išvysto net 480 arklio galių! Galia bus perduodama per 5 bėgių mechaninę pavarų dėžę į visus keturis varančiuosius ratus.
„Mitsubishi“ daugiau apie naująjį modelį papasakos, kai „EVO X Final“ bus pristatytas Tokijo automobilių parodoje.
„Mitsubishi“, netikėtai, šiandien pristatė paskutinę „Lancer EVO X“ versiją. „Final“ vardu pavadintas modelis buvo sukurtas dėl vienos labai paprastos priežasties - užbaigti „EVO“ istoriją su trenksmu.
Kol kas nežinoma ar ribotos laidos modelis bus pardavinėjamas ir Europoje, tačiau „EVO X Final“ tikrai bus galima įsigyti Jungtinėse Amerikos Valstijose.
Vizualiai naujoji versija mažai kuo skiriasi nuo kitų „EVO X“ modifikacijų. Vieninteliai išskirtinumai - juoda matinė kėbulo spalva ir ant bagažinės sumontuotas spoileris.
Tuo tarpu techninė automobilio dalis verta dėmesio. „EVO X Final“ bus komplektuojamas su 2.0 litrų, keturių cilindrų turbo-benzininiu varikliu, kuris išvysto net 480 arklio galių! Galia bus perduodama per 5 bėgių mechaninę pavarų dėžę į visus keturis varančiuosius ratus.
„Mitsubishi“ daugiau apie naująjį modelį papasakos, kai „EVO X Final“ bus pristatytas Tokijo automobilių parodoje.