REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS
0
TV3

Prisiminkime, ką jau žinome apie naująjį „Mercedes-Benz CLA“ – tai A klasės modelio priekinių ratų MFA platformos pagrindu sukonstruotas keturių durų sportinis sedanas, už papildomą mokestį siūlomas su su keturių ratų pavara.

REKLAMA
REKLAMA

Vokiečių automobilių gamintojo gamoje jis įsitaisys tarp A ir C klasės modelių, nors yra šiek tiek ilgesnis už pastarąjį. Aptakus jo kėbulas turi rekordinį serijinės gamybos modeliui oro pasipriešinimo koeficientą Cd, kuris siekia 0,23. JAV rinkoje modelis bus pristatytas su 207 AG galios, 2,0 litrų benzininiu varikliu su turbokompresoriumi, o Europoje ir kitose rinkose benzininių ir dyzelinių motorų gama bus gerokai platesnė.

REKLAMA

Visa ši informacija apie mažąjį CLS broliuką buvo atskleista viename iš Detroito viešbučių surengto specialaus pristatymo metu. Visgi šio pristatymo negalima pavadinti oficialiu modelio debiutu, mat jis įvyks ne Šiaurės Amerikos automobilių parodoje, o Berlyne rengiamoje „Mercedes-Benz“ mados savaitėje. Yra ir daugiau naujienų. Tarkime, „CLA 180 BlueEfficiency“ versija bus dar aerodinamiškesnė, jos oro pasipriešinimo koeficientas dėl gausybės patobulinimų, tarp kurių yra aerodinamiški ratlankiai, oro aptakai ant arkų, gausus dugną dengiančių plokščių panaudojimas ir naujas išmetimo sistemos antgalis su oro srautus optimizuojančių difuzoriumi, siekia tik 0,22.

REKLAMA
REKLAMA

Europietiškas bazinės komplektacijos modelis „CLA 180“ Vokietijoje kainuos 28,977 eurų (100 tūkst. litų). Jo jėgainė bus benzininis 1,6 litro, 120 AG galios ir 200 Nm sukimo momento variklis su turbokompresoriumi. Pajudėjęs iš vietos 100 km/h šis modelis pasiekia per 9,3 sekundės, išvysto maksimalų 210 km/h greitį, o 100 km kelio vidutiniškai sunaudoja 5,4-5,6 l.

Identiškos kainos „BlueEfficiency“ versija yra 0,6 sekundės lėtesnė atlikdama sprintą nuo 0 iki 100 km/h, o maksimalus jos greitis elektronikos apribotas iki 190 km/h. Kita vertus, šis modelis yra dar ekonomiškesnis, gamintojo duomenimis vidutinės jo degalų sąnaudos siekia 5,0 l/100 km. Taip pat jis draugiškesnis aplinkai, mat į aplinką išmeta 118 g anglies dvideginio vienam kilometrui kelio. Palyginimui, standartinė „CLA 180“ versijos šis rodiklis siekia 126-130 g.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Toliau seka 31,862 eurų (110 tūkst. litų) kainuosiantis „CLA 200“, kurio ratus suks galingesnė to paties 1,6 litro benzininio variklio su turbokompresoriumi versija, išvystanti maksimalią 154 AG galią ir 250 Nm sukimo momentą. Sprintą nuo 0 iki 100 km/h šis modelis baigs per 8,6 sekundės, išvystys maksimalų 230 km/h greitį, o 100 km kelio vidutiniškai sunaudos 5,5-5,7 l degalų. Vidutinė anglies dvideginio emisija sieks 127-131 g kilometrui.

Sportiškiausia gamoje kol kas bus „CLA 250“ versija su 2,0 litrų darbo tūrio turbininio varikliu, kurio maksimali išvystoma galia siekia 208 AG galią ir 350 Nm sukimo momentą. Tokios traukos užtenka tam, kad nuo 0 iki 100 km/h šis sedanas įsibėgėtų per 6,7 sekundės ir išvystytų maksimalų 240 km/h greitį.

REKLAMA

Kitaip nei silpnesnius variklius turinčios versijos, kurių bazinėje įrangoje yra šešių laipsnių mechaninės transmisijos, „CLA 250“ jėgainė suporuota su „Mercedes-Bezn“ automatine septynių laipsnių dviejų sankabų greičių dėže su dviem sankabom. Vokietijoje jo kaina sieks 38,675 eurų (134 tūks. litų).

Vienintelis dyzelinis variantas modelio pristatymo rinkai metu bus „CLA 220 CDI“, varomas 2,2 litro darbo tūrio motoro, kurio maksimali galia siekia 167 AG, o sukimo momentas atitinka „CLA 250“ versijos 350 Nm. Tai leidžia modeliui nuo 0 iki 100 km/h įsibėgėti per 8,2 sekundės ir pasiekti 230 km/h greitį.

REKLAMA

Natūralu, kad šis modelis gamoje bus pats efektyviausias. Skelbiamos vidutinės jo degalų sąnaudos siekia 4,2-4,5 l/100 km, o anglies dvideginio emisija – 109-117 g/km. Bazinės komplektacijos kaina – 37,991 eurų (131 tūkst. litų).

„Publikos reakcija į „Style Coupe“ konceptą buvo triuškinanti. Dažniausias komentaras, kurio sulaukdavome buvo „prašau, imkitės šio modelio serijinės gamybos“. Kaip tik tai mes ir darome, - Kalbėjo „Daimler AG“ valdybos narys ir „Mercedes-Benz Cars“ vadovas Dr. Dieteris Zetsche‘as. – CLA yra automobilis, kuriame „gamos vidutiniokas“ ir „vidutiniška kokybė“ sąvokos nepainiojamos. Sportiškas jo dizainas pabrėžia dinamiškąja „Mercedes-Benz“ prekės ženklo pusę.“

Europoje jau priimami CLA užsakymai, o prekyba automobiliu prasidės balandį. Išimtimi taps „CLA 180 BlueEfficiency“, kuris prie gamos prisijungs gegužę.

 

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų