
Didžiausias galvos skausmas buvo pavarų dėžė. Daugelis greičiausiai pasiūlytų sumontuoti „Audi“ pavarų dėžę, tačiau norint automobilį išlaikyti praktišką ir tinkamą naudoti kiekvieną dieną, sprendimo būdų reikia ieškoti kitur. Išbandęs įvairiausius variantus, jis apsistojo ties „Mercedes Benz“ inžinierių sukurta pavarų dėže, kuri buvo pakreipta 90 laipsnių, jog galėtų įtilpti į jai skirtą vietą.
Užbaigus automobilio konstravimo procesą, laikas išvažiuoti į gatves ir pasižiūrėti kaip pasikeitė mažojo „Lupo“ valdymas ir kaip jis elgiasi turėdamas kelis kartus galingesnę širdį.
Tiesą sakant, rezultatai stulbinantys. Automobilio pagreitis primena raketą, o ne automobilį, tačiau vargu ar pasiekus 200 km/val. greitį kas nors šiame „Lupo“ jaustųsi saugus. Vis dėlto, tai buvo daroma ne dėl saugumo, o dėl pramogos.



