• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Prekybos tinklas „Maxima“ primena pirkėjams – kiekvienoje tinklo parduotuvėje visu jos darbo laiku nuolat veikia bent viena įprasta kasa su kasininku.

Prekybos tinklas „Maxima“ primena pirkėjams – kiekvienoje tinklo parduotuvėje visu jos darbo laiku nuolat veikia bent viena įprasta kasa su kasininku.

REKLAMA

Šis įsipareigojimas galioja visoms 242 tinklo parduotuvėms visoje Lietuvoje, todėl kiekvienas pirkėjas gali būti tikras – visuomet bus laukiamas įprastose kasose, kur pasitiks aptarnauti pasiruošęs parduotuvės darbuotojas, rašoma bendrovės pranešime žiniasklaidai.

„Įprastos kasos, kuriose pirkėjus pasitinka mūsų darbuotojai, ir toliau išlieka labai svarbios bei vertinamos, todėl jų atsisakyti neketiname. Suprantame, kad ne visiems savitarnos kasos yra patogus pasirinkimas – ypač vyresnio amžiaus žmonėms ar tiems, kurie vertina tiesioginį žmogišką kontaktą.

REKLAMA
REKLAMA

Todėl mūsų tinklas neturi ir neplanuoja turėti parduotuvių, kuriose būtų tik savitarnos kasos. Kiekvienas pirkėjas visuomet turi galimybę pasirinkti – savarankiškai susimokėti už pirkinius ar pasinaudoti įprastos kasos darbuotojo pagalba”, – sako „Maximos“ Komunikacijos ir korporatyvinių ryšių departamento direktorė Indrė Trakimaitė-Šeškuvienė.

REKLAMA

Ji priduria, kad svarbiausia prekybos tinklui yra pirkėjų pasirinkimo laisvė ir patogumas – nesvarbu, ar pasirenkama įprasta kasa, ar savitarnos, visi pirkėjai yra laukiami.

Kad ši žinia būtų dar aiškesnė ir pasiektų kuo daugiau žmonių, prie savitarnos kasų pakabinti informaciniai plakatai, o per parduotuvių radiją reguliariai skamba pranešimas, primenantis, kad visose tinklo parduotuvėse jų darbo metu nuolat veikia įprasta kasa, kurioje aptarnaujami visi pirkėjai.

REKLAMA
REKLAMA

„Šis sprendimas – tai ne tik patogumo klausimas, bet ir mūsų požiūrio į klientus išraiška. Norime, kad kiekvienas jaustųsi laukiamas, nepriklausomai nuo amžiaus ar technologijų išmanymo. Jei pirkėjai nori išbandyti savitarną, bet nedrįsta, jiems kyla klausimų ar neaiškumų – šalia visada yra konsultantai, pasirengę padėti ir užtikrinti, kad pirmoji patirtis būtų kuo sklandesnė. Kviečiame nesibaiminti ir drąsiai kreiptis į juos“, – sako I. Trakimaitė-Šeškuvienė.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Prekybos tinklo turimi duomenys rodo, kad apie 60 proc. pirkėjų šiuo metu savo apsipirkimą baigia savitarnos kasose, tad ir įprastomis kasomis vis dar aktyviai naudojasi reikšminga dalis klientų – ypač tie, kurie vertina gyvą bendravimą, jaučiasi saugiau padedami darbuotojo ar tiesiog niekur neskuba ir nori skirti apsipirkimui daugiau laiko.

REKLAMA

Kartu prekybos tinklas nuosekliai gerina ir savitarnos patirtį. Toliau diegiamos naujos kartos savitarnos kasos – su patogesne programine įranga, tikslesniu svėrimu, didesniais ekranais ir daugiau vietos prekėms susidėti. Tai leidžia pirkėjams apsipirkti dar greičiau ir sklandžiau.

Savitarnos kasų dėka parduotuvėse akivaizdžiai trumpėja eilės, todėl apsipirkimas visiems pirkėjams tampa greitesnis, lengvesnis ir malonesnis. 

REKLAMA
Gerai žinau,kad taip nėra. Maximoje pirkėjai,kurie nesinaudoja savitarna nelaukiami. Kad nuolat dirbtų nors viena kasa taip nebūna niekad,nebent piko metu.
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų