REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Lietuvos turizmas vėl „ant bangos“ – vos praėjus kelionių ir laisvalaikio parodai „Adventur“ kitą savaitę Vilniuj vyks pirmoji paroda–kontaktų mugė „Convene“, apie kurią jau pusmetį kalba tarptautinė žiniasklaida. Joje Lietuvos turizmo pasiūlą bus bandoma parduoti Europos turistams, o konferencijų verslo ekspertas, karališkąjį apdovanojimą gavęs britas Paulas Kennedy dalinsis patarimais, kaip pasitempti verslui. Organizatorių teigimu, „Convene“ bus puiki generalinė repeticija prieš Lietuvos pirmininkavimą ES tarybai.

REKLAMA
REKLAMA

Lietuvos viešbučių ir restoranų asociacijos (LVRA) vadovė Evalda Šiškauskienė įsitikinusi, kad nors įsiskolinę viešbučiai stokoja galimybių kuo geriau pasitikti aukščiausio lygios svečius, jie padarys viską, kad pasirodytų kuo geriausiai.

REKLAMA

„Jie norėtų daugiau lėšų skirti darbuotojų ugdymui, priimti jų daugiau. Visi klausia apie europinius renginius, ar mes uždirbsime. Uždarbis nebus toks žymus, kaip visi nori deklaruoti, bet rinkodaros prasme tokios reklamos nenusipirksime už jokius pinigus“, – teigia E. Šiškauskienė.

„Užsienio klienai, kurių iki šiol nepavykdavo prisikviesti į organizuojamas verslo misijas, nes jie brangina savo laiką, nežino kur Vilnius, bet kai atsiranda regioninė iniciatyva, jie žiūri rimčiau. Patys stebimės, kad atvyks tokių ryklių ir galvojame, kaip jų nenuvilti“, – sako renginį „Convene“ organizuojančio Vilniaus turizmo informacijos centro ir konferencijų biuro direktorė Jolanta Beniulienė.

REKLAMA
REKLAMA

Mokysis, kaip aptarnauti svečius

„Convene“ metu vyksianti edukacinė programa bus proga pasitempti pries pirmininkavimą ES tarybai. Didžiosios Britanijos įmonės „Kennedy Integrated Solutions“ ekspertas Paul Kennedy, anot J. Beniulienės, įžvelgia galimybių Lietuvos turizmo sektoriuje, tačiau mato ir trūkumų – vidaus rinka susiskaldžiusi, trūksta ir paslaugų sektoriaus kokybės.

„Jo manymu dėl sėkmingos ateities visi sektoriai turėtų bendradarbiauti o nebūti savanaudiški: dalintis informacija, viešinti vieni kitų projektus, nes siekia bendro tikslo, – aiškina ji. – Nedaug, bet reikia pasitempti ir paslaugų sektoriui, čia gal pakaks metus ar du iš eilės organizuoti „Convene“ ir lygis šoktels. Elementarūs dalykai: kaip pristatome viešbučius, kaip darbuotojai išmokyti tai daryti. Jei atvyksta svarbus klientas, ar jį pasitinka registratūros darbuotojas ar generalinis derektorius. Yra daug detalių, kur galima augti“.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Kaip anksčiau „Ekonomika.lt“ sakė Paulas Kennedy, Lietuva pagal infrastruktūros kokybę vertinama gerai, tačiau reikia tarptautinio lygio suvažiavimų centro, kuris galėtų priimti iki 3–3,5 tūkst. atstovų. Tai leistų konkuruoti su tokiais Europos didmiesčiais kaip Barselona, Viena, Londonas, Paryžius ar Briuselis.

Anot pašnekovės, kontaktų mugė, visų pirma bus naudinga reklamine prasme. „Užsakymas gali būti ir po pusės, ir po dviejų ar trijų metų, nes investuojame į ilgalaikę perspektyvą. Tiesioginė renginio nauda yra kontaktai, kurie vėliau bus panaudojami bendriems renginiams organizuoti“, – sako ji.

REKLAMA

J. Beniulienė pripažįsta, kad Lietuvos turizmo sektoriui reikia intensyvios viešinimo ir rinkodaros strategijos, o ne tik besiruošiant svarbiems renginiams. „Bet reikia turėti pinigų laiku, jie negali būti vėliau. Dažnai susiduriame, kad rinkodaros kampanijoms reikia naudoti ES lėšas. Nors norai geri, jie apribojami begale biurokratinių trukdžių, todėl pasiekti tikslus sudėtinga. Kiekvienas veiksmas, projekto eilutė yra po padidinamuoju stiklu, o lešos ateina tik po įgyvendinimo“, – teigia ji.

Pamatys ne tik Vilnių

Pašnekovė aiškina, kad konferencijų turizmas turi daugiau sudėtinių dalių: ne vien verslo konferencijų organizavimą, todėl kitą savaitę pasirodyti galės ne tik Vilnius: po renginio svečiai vyks į pažintinius turus – į Kauną ir Birštoną ar Druskininkus. Stambių koncernų atstovai vėliau galės į kurortus sugrįžti su komanda, pavyzdžiui, įmonės mokymams.

REKLAMA

„Dalis atvyksiančiųjų yra koorporacijų atstovai. Jos turi tradicijas organizuoti išvykstamuosius mokymus, nors tai pas mus sukelia neigiamų ir keistų minčių, bet pasaulyje motyvaciės išvykos su kolektyvu normaliai suprantamos ir reikalingos, - dėsto ji. – Pavyzdžiui „Audi“ koncernas naują automobilį gali pristatyti ne Vokietijoje, o kitoje šalyje. Tokių korporacijų renginių organizatoriai domisi Birštonu, Druskininkais, iš jų dalis ir SPA paslaugomis“.

Mugėje dalyvaus 120 kompanijų iš Švedijos, Vokietijos, Prancūzijos, Jungtinės Karalystės, Rusijos, Italijos, Ispanijos, Belgijos, Portugalijos, Turkijos, Šveicarijos.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų