REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Rugsėjo 19-21 d. Lietuvos muzikos industrijos atstovai vyksta į muzikos mugę Berlyne „PopKomm“. Muzikos eksporto biuro organizuojamame bendrame Lietuvos stende (stendo nr. Hall 21 / 601) dirbs 11 Lietuvos kompanijų, leidėjai, agentūros, vadybininkai.
„PopKomm“ sudaro trys renginiai - mugė, konferencija bei festivalis. Gyvosios muzikos pramonė yra bene stipriausias mugės aspektas, šiemet šiai industrijos šakai mugėje bus skirta speciali erdvė, kurioje dirbs žinomos agentūros bei festivalių atstovai. Šiais metais pagrindinė mugėje pristatoma šalis - Vokietija.
Festivalis
„Nėra jokių pakaitalų gyvai muzikai“, teigia mugės festivalio organizatoriai, šiemet daugiau nei iš 2600 paraiškų atrinkę 450 grupių. Pasak Dirko Schades, festivalio meno vadovo, „šiandien yra paklausa įvairiausiai nišinei kūrybai. Egzistuoja daugybė grupių, kurios niekad nėra turėjusios šanso pagrindinėje žiniasklaidoje, tačiau grodamos gyvai ar pasinaudodamos internetu jos pritraukia daugybę entuziastingų fanų.“

Rugsėjo 19-21 d. Lietuvos muzikos industrijos atstovai vyksta į muzikos mugę Berlyne „PopKomm“. Muzikos eksporto biuro organizuojamame bendrame Lietuvos stende (stendo nr. Hall 21 / 601) dirbs 11 Lietuvos kompanijų, leidėjai, agentūros, vadybininkai.
„PopKomm“ sudaro trys renginiai - mugė, konferencija bei festivalis. Gyvosios muzikos pramonė yra bene stipriausias mugės aspektas, šiemet šiai industrijos šakai mugėje bus skirta speciali erdvė, kurioje dirbs žinomos agentūros bei festivalių atstovai. Šiais metais pagrindinė mugėje pristatoma šalis - Vokietija.
Festivalis
„Nėra jokių pakaitalų gyvai muzikai“, teigia mugės festivalio organizatoriai, šiemet daugiau nei iš 2600 paraiškų atrinkę 450 grupių. Pasak Dirko Schades, festivalio meno vadovo, „šiandien yra paklausa įvairiausiai nišinei kūrybai. Egzistuoja daugybė grupių, kurios niekad nėra turėjusios šanso pagrindinėje žiniasklaidoje, tačiau grodamos gyvai ar pasinaudodamos internetu jos pritraukia daugybę entuziastingų fanų.“

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Į festivalį atvyksta grupės iš 35 šalių, kaip visuomet dominuoja atlikėjai iš Jungtinės Karalystės (43), JAV (27), Švedijos (20), puikiai reprezentuojamos ir kitos Skandinavijos šalys. Šiemet nemažai dėmesio bus skiriama elektroninei muzikai, ypač alternatyviajai scenai, taip pat mugėje debiutuoja ir DJ-jų naktis (rugsėjo 22), kurioje bus pristatoma ne tik elektroninė muzika. Stilistinės festivalio ribos nuo rock/pop iki hiphopo, chanson, punk ir electro.
Koncertai vyks net 30-yje oficialių festivalio klubų, tačiau pagrindinis festivalio centras - Kulturbrauerei (Kultūros bravoras) Rytų Berlyne, vienijantis 8 klubus.
Rugsėjo 19 d. oficialioje „PopKomm“ festivalio programoje "The Eastern Europe Balkans Night" festivalio organizatoriai pakvietė dalyvauti mažai žinomą rusakalbę grupę iš Lietuvos „Spichki“ (Tinklapis Myspace), grojanti folk-punk'ą.

Būtent tókios stiprų lokalų aromatą turinčios ir vietine kalba (arba įvairiais dialektais) dainuojančios grupės reprezentuoja šiuo metu Rytų Europos muziką ir dažnai susilaukia sėkmės. „Spichki“ koncertas „PopKomm“ festivalyje - septynių koncertų turo Vokietijoje dalis.
Visi festivalio koncertai yra atviri publikai, dažnai yra teigiama, kad tokio masto ir stilistikos festivalis apskritai yra galimas tik Berlyne, mieste, turinčiame itin gausią, atvirą ir smalsią naujienoms publiką.
Konferencija
Ne mažiau įdomi ir konferencinė „PopKomm“ mugės dalis, pagrindinės jos temos: „Pop ir ekonomika“, „Pop ir politika“, „Pop ir komunikacija“. Kaip visuomet daug dėmesio bus skiriama gyvai muzikai ir jos funkcionavimui, mobiliam ir skaitmeniniam muzikos platinimui, naujiems ir seniems muzikos verslo modeliams bei kūrėjų ir atlikėjų perspektyvoms.
Apie besikeičiantį įprasto muzikos verslo establišmento vaidmenį (įrašų kompanijas, radijo stotis, televizijas) diskutuos įvairiausių sričių muzikos profesionalai, bus pateikiamos įvairių muzikos rinkų, taip pat ir Rytų Europos muzikos rinkos apžvalgos. Pastarąją organizuoja ir moderuoja Jaro Slavikas, „Warner Music“ atstovas Rytų Europoje, šį pavasarį lankęsis ir Lietuvoje, Baltijos muzikos industrijos konferencijoje.
Kaip visuomet neinertiškai, originaliai mąstantis Jaro Slavikas teigia, kad per pastaruosius prabėgusius metus, nepaisant visuotinės muzikos industrijos depresijos Vakaruose, Rytų Europos muzikos industrija kyla visuose frontuose. Agresyvi rinkodara, gausi leidyba vien pasipelnymo tikslais, bendros įmonės su atlikėjais, "kieti" sandėriai su rėmėjais, neįtikėtini verslo modeliai - visa tai yra Rytų Europos realybė, gerokai užbėganti už akių vakarietiškam verslui. Jaro Slavikas teigia, kad 50% Slovakijoje ir Slovėnijoje leidžiamos muzikos yra eksportuojama bent į dar vieną užsienio šalį. Sesijoje jis žada su srities ekspertais kalbėti apie viską išskyrus tipinę Slovėnijos, Slovakijos, Ukrainos ar kitų regiono šalių muzikos industrijos sampratą.
Lietuvos prisistatymą „PopKomm“ mugėje remia Lietuvos kultūros ir sporto rėmimo fondas bei LATGA-A.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų