REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Kelios didelės Lenkijos žiniasklaidos kompanijos vienija jėgas ir ketina apmokestinti dalį savo internetinio turinio, taip bandydamos išlaikyti įplaukas blėstant popierinės žiniasklaidos populiarumui, informuoja AP.

REKLAMA
REKLAMA

Iniciatyva „Piano“ jau buvo sėkmingai įgyvendinta Slovakijoje ir Slovėnijoje, kur žmonės mokėjo mažą vienkartinį mokestį, kad galėtų neribojamai prieiti prie keleto internetinių tinklalapių.

REKLAMA

19,5 mln. interneto vartotojų turinti Lenkija yra pirmoji didelė rinka, kuri išbandys šį mokėjimo modelį, o nuo to, ar bandymas bus sėkmingas, priklausys, ar jis įsigalės ir kitose šalyse.

Skaitmeniniai lankytojai, kurie prisijungs prie šios iniciatyvos, mokės 4,75 euro per mėnesį, kad turėtų priėjimą prie šešioms žiniasklaidos leidybos grupėms priklausančių 42 internetinių svetainių aukščiausios kokybės turinio. Tarp jų yra pagrindiniai naujienų tinklalapiai, kaip svarbiausio dienraščio „Gazeta Wyborcza“ svetainė, taip pat „Forbes" žurnalo bei keleto sporto ir gyvenimo būdo leidinių svetainės.

REKLAMA
REKLAMA

Peteris Richardsas, „Piano Media“ Lenkijos padalinio vadybininkas, teigia manantis, kad daugybė interneto vartotojų, kurie ieško aukštos kokybės turinio, bus pasiryžę sumokėti mėnesinį mokestį. Anot jo, prašoma suma atitinka dviejų kavos puodelių kainą.

Iniciatyva prasideda trečiadienį, kai kompanijos „Piano Media“ ženkliukas atsiras interneto svetainėse ir įspės skaitytojus, kad nuo rugsėjo dalis turinio bus prieinama tik sumokėjus mėnesinį mokestį.

Daugumoje interneto svetainių vis dar bus teikiama daugybė nemokamo turinio, taip stengiantis pritraukti lankytojus, tačiau tiriamieji straipsniai ar politiniai komentarai bus prieinami tik prenumeratoriams.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Tarp šešių iniciatyvą įgyvendinsiančių žiniasklaidos kompanijų yra dvi Lenkijai priklausančios grupės, „Agora“ ir „Murator“, taip pat šeši tarptautiniai leidėjai, kaip šveicarų ir suomių „Ringier Axel Springer“, britų „Media Regionalne“ bei vokiečių „Polskapresse“ ir „Edytor“.

Anot P. Ričardso, „Piano“ tikisi, kad, jei iniciatyva bus pelninga užsienio investuotojų valdomoms leidybos kompanijoms, jie norės ją pristatyti ir kitose savo rinkose.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų