• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Šias eilutes galite skaityti kaip nekrologą. Legendinio automobilio „Lancia Stratos“ atgaivinimo šiuolaikiniame „kūne“ projektas žlugo. – paskelbta, kad projektas stabdomas galutinai. Beje, jau užsakyti 50 automobilių gaminami nebus.

REKLAMA
REKLAMA

O pradžia buvo tokia romantiška. Vokiečių verslininkas, automobilių atsarginių dalių fabrikantas Michaelis Stošekas dar prieš keletą metų užsidegė idėja pagaminti automobilį, kuris taptų legendinio ralinio bolido „Lancia Stratos“ idėjos, filosofijos ir stilistikos reinkarnacija XXI amžiuje. Milijonieriui padėjo italų konstruktoriai ir stilistai iš „Pininfarina“. Rezultatas gavosi išties puikus. Tai šiuolaikinis superautomobilis, tačiau vien užmetus akį į „Pininfarina“ kūrinį aišku, kad tai „Lancia Stratos“.

REKLAMA

Iš pradžių vokiečių milijonierius buvo nusiteikęs pasitenkinti tik vienu prikeltos legendos egzemplioriumi, tačiau dabar jau svarsto galimybe pagaminti bent 20 naujųjų „Lancia Stratos“ vienetų. Tiesa, dar ir pačioje pradžioje buvo neaišku, ar „Pininfarina“ gaus iš „Fiat“ koncerno teisę ant naujojo „Stratos“ naudoti „Lancia“ emblemą.

„Lancia Stratos“ atgaivinimo šiuolaikiniame „kūne“ projektas žlugo. (nuotr. Gamintojo)„Lancia Stratos“ atgaivinimo šiuolaikiniame „kūne“ projektas žlugo. (nuotr. Gamintojo)

Vėliau pasirodė, kad „Lancia Stratos“ važiuoja tikrai puikiai. Štai iki 100 km/h greičio „Pininfarina“ kūrinys įsibėgėja tik per 3,3 sekundė, o iki 200 km/h- per 9,7 sek. Tai greičiau, nei tokie pripažinti italų grandai, kaip „Ferrari 458 Italia„ ir „Lamborghini Gallardo LP570-4 Superleggera“.

REKLAMA
REKLAMA

XXIa. „Lancia Stratos“ sveria tik 1247 kg, o joje sumontuotas „Ferrari 430 Scuderia“ motoras yra 30 a.g. galingesnis nei donore- čia jo galia siekia 540 a.g. Todėl „Lancia Stratos“ svorio ir galios santykis siekia net 2,3 kg/a.g. Ir tai, panašu išgąsdino „Pininfarina" šeimininkus.

„Fiat„ dukterinė įmonė „Pininfarina“ dar rudenį pranešė, kad „Ferrari", kuri taip pat priklauso „Fiat“, neleido pradėti šio sportiško automobilio gamybos. Michaelis Stošekas rankų nenuleido iki pat praėjusių metų pabaigos, bandė ieškoti naujų partnerių. Tačiau ne visos verslo pasaulio pasakos būna su gera pabaiga.

„Lancia Stratos“ atgaivinimo šiuolaikiniame „kūne“ projektas žlugo. (nuotr. Gamintojo)„Lancia Stratos“ atgaivinimo šiuolaikiniame „kūne“ projektas žlugo. (nuotr. Gamintojo)

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų