• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Jeigu padidinto pravažumo automobilių mada Jums varo vėžį – leiskite mums suteikti bene geriausią priešnuodžių injekciją – „Lamborghini Huracan Sterrato“.
Pirmą kartą pažvelgę į šį Italijoje gyvenančių inžinierių sutvėrimą – mes apsidžiaugėme. Bene idealus automobilis pasauliui, kuris eina iš proto dėl aukštesnę prošvaisą turinčios transporto priemonės.

Jeigu padidinto pravažumo automobilių mada Jums varo vėžį – leiskite mums suteikti bene geriausią priešnuodžių injekciją – „Lamborghini Huracan Sterrato“.
Pirmą kartą pažvelgę į šį Italijoje gyvenančių inžinierių sutvėrimą – mes apsidžiaugėme. Bene idealus automobilis pasauliui, kuris eina iš proto dėl aukštesnę prošvaisą turinčios transporto priemonės.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Lamborghini Huracan Sterrato


Tad pradėkime nuo pačio svarbiausio komponento – variklio. Šis, žvyru padengtu greičio ruožui skirtas „Lamborghini“ turi „Huracan EVO“ motorą – 5,2 litro, 10 cilindrų agregatą, išvystantį 640 arklio galių ir milžinišką – 600 Nm sukimo momentą kraitį. Jeigu standartinis „Huracan“ iki 100 km/val. gali įsibėgėti per maždaug 3 sekundes, tai „Huracan Sterrato“ tokias pačias dinamines savybes turėtų demonstruoti važiuodamas ant bet kokios dangos.

REKLAMA

Lamborghini Huracan Sterrato


„Lamborghini“ specialistai atsižvelgdami į „Huracan Sterrato“ paskirtį, pakoregavo „Lamborghini Dinamic Veicolo Intergrata“ sistemos veikimo algoritmą, kuris kontroliuoja visus automobilio parametrus. Bendrovės teigimu, atnaujinta programinė įranga ne tik leis lengviau priversti automobilį slysti šonu, bet ir skatins tai daryti, nes didžioji dalis variklio išvystomo sukimo momento yra siunčiama į galinius ratus, o ne paskirstoma tolygiai tarp priekinių ir galinių.

REKLAMA
REKLAMA

Lamborghini Huracan Sterrato


Palyginus su standartiniu „Huracan“, naujoji superautomobilio versija pasižymi 47 milimetrais aukštesne kėbulo prošvaisa. „Lamborghini“ taip pat 30 milimetrų praplatino priekinių ir galinių ratų tarpvėžę. Šis pokytis leido italams sumontuoti nuostabiai atrodančius 20 colių skersmens ratlankius, kurie buvo apauti bent jau su mėgėjiška bekele susitvarkančiomis padangomis.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Lamborghini Huracan Sterrato


Kaip ir priklauso tokio tipo stipruoliams, „Huracan Sterrato“ buvo aprūpintas iš titano pagamintais saugos langais, iš anglies pluošto pagamintomis sėdynėmis, stambiems akmenims atspari dugno apsauga ir kitais aksesuarais, kurie itališkam superautomobiliui specialiame greičio ruože leistų jaustis kaip namie, o ne kaip svetimšaliui, netikėtai užsukusiam į miesčionių nemėgstančią vietovę.

Lamborghini Huracan Sterrato


Puikiai suprasime tuos, kurie žvelgdami į šį „Huracan“ mato išsidirbinėjimą lygioje vietoje. Autentiškos ir unikalios formulės draskymą, bet dabar trumpam sustokite ir pagalvokite apie „Lamborghini“, su kuriuo galėtumėte važiuoti į bet kurį Lietuvos ralio čempionato etapą. Skamba šauniai, ar ne?

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų