REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Kuo „Facebook“ stebina socialinių tinklų rinkodaros žinovą?

 Labiau stebina ne tai, kad antradienio rytą trumpam neveikė socialinis tinkas „Facebook“, bet tai, kad jis taip retai sutrinka. Tai antradienį Žinių radijui sakė socialinių tinkų rinkodaros ekspertas Arijus Žakas.

 Labiau stebina ne tai, kad antradienio rytą trumpam neveikė socialinis tinkas „Facebook“, bet tai, kad jis taip retai sutrinka. Tai antradienį Žinių radijui sakė socialinių tinkų rinkodaros ekspertas Arijus Žakas.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

„Tiesą pasakius, labiau netikėta yra tai, kad „Facebook“ lūžta taip retai. Kokį beprotišką skaičių  vartotojų turi šitas socialinis tinklas, kai vartotojų skaičius jau seniai viršijęs 1 mlrd., iš jų, manoma, apie 80 proc. yra aktyvūs, prisijungia kiekvieną dieną, kelia nuotraukas, laikina vieni kitų statusus, pastaruoju metu yra labai suaktyvėjęs video turinys, kokio dydžio salos ar valstybės turėtų tuos serverius globoti... Tai, kad tokios sistemos lūžis įvyksta kartą per metus ar per pusmetį ir tai trunka vieną valandą, manau, nėra nieko baisaus“, – laidoje „Žvilgsnis“ sakė A. Žakas.

REKLAMA

Tad antradienio rytą, negalėjęs įeiti į „Facebook“, A. Žakas internete sakė pamatęs ironišką nuotrauką, kurioje vienas vaikinas prašo kito parodyti, ką šis valgo, kadangi nulūžo „Instagram“. Taip, anot jo, matoma, kiek daug informacijos apie save žmonės kelia į socialinius tinklus.

„Mano asmeniniame „Facebook“ profilyje turime diskusiją: o gal būtų visai gerai, jeigu vieną dieną per mėnesį visiškai nutrūktų visas įmanomas elektroninis pasaulis ir mes vieną dieną turėtume sau, pamąstyti, pagalvoti apie savo gyvenimą“, – kalbėjo A. Žakas.

Antradienio rytą buvo trumpam sutrikę socialiniai tinklai „Facebook“, „Instagram“, taip pat truputį strigo tinklas „Twitter“.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų