• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Sukurti visiškai naują automobilį, kuris kainuotų 5000 eurų, nėra labai lengva užduotis. Nebent esate didžiausias automobilių gamintojas Rusijoje, naudojate 20 metų senumo technologijas ir automobilius surenkate, lyg gyventumėte 1960 metais. Tačiau norint sukurti modernų, saugų ir šiuolaikišką automobilį - misija neįmanoma?
Kaip bebūtų keista, tačiau stulbinamai pigius automobilius moka gaminti ne vokiečiai, bet prancūzai. Pasakoti apie „Dacia“ sėkmės istoriją nereikėtų, nes visa Europa pamilo pakankamai pigius ir patvarius automobilius. Tačiau praėjus keliems metams nuo „Dacia“ sukeltos revoliucijos, automobilių gamintojas „Renault“ praėjusią savaitę pristatė vos 4200 eurų kainuojantį „Renault Kwid“.

Sukurti visiškai naują automobilį, kuris kainuotų 5000 eurų, nėra labai lengva užduotis. Nebent esate didžiausias automobilių gamintojas Rusijoje, naudojate 20 metų senumo technologijas ir automobilius surenkate, lyg gyventumėte 1960 metais. Tačiau norint sukurti modernų, saugų ir šiuolaikišką automobilį - misija neįmanoma?
Kaip bebūtų keista, tačiau stulbinamai pigius automobilius moka gaminti ne vokiečiai, bet prancūzai. Pasakoti apie „Dacia“ sėkmės istoriją nereikėtų, nes visa Europa pamilo pakankamai pigius ir patvarius automobilius. Tačiau praėjus keliems metams nuo „Dacia“ sukeltos revoliucijos, automobilių gamintojas „Renault“ praėjusią savaitę pristatė vos 4200 eurų kainuojantį „Renault Kwid“.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

renault_unsorted_31


Mažas, kompaktiškas padidinto pravažumo automobilis buvo sukurtas ne Europos, bet Indijos rinkai. Šaliai, kurioje perkamoji galia yra labai maža, o pigios transporto priemonės yra vienintelis būdas priversti indus įsėsti į naują automobilį.
Šio projekto iniciatoriai, Carlosas Ghosnas ir Gerardas Detourbetas, sako, jog sukurti tokį pigų automobilį nebuvo labai lengva užduotis. Jeigu reikėtų tokį modelį pasiūlyti Europoje, jo kaina šoktelėtų iki 8000 ar 9000 eurų, nes Europos Sąjungoje parduodami automobiliai turi turėti tam tikrus reikalavimus atitinkančius variklius, gausų kiekį oro pagalvių, elektroninę stabilumo sistemą ir dar daugybę priedų, kurie kainuoja ne 50 ar 100 eurų. Tuo tarpu Indijoje galiojantys reikalavimai nėra tokie griežti.

REKLAMA

renault_unsorted_37


Vis dėlto, kaip jiems pavyko tai padaryti? Pasak „Renault-Nissan“ aljanso vadovo Carloso Ghosno, sumažinti automobilio kainą iki vos 4200 eurų jiems pavyko glaudžiai bendradarbiaujant su vietiniais įvairių komponentų gamintojais.
Net 97% automobilyje esančių detalių atkeliavo iš įvairiausių gamintojų Indijoje. Iš Prancūzijos atkeliavo tik 0.8 litro benzininis variklis, pavarų dėžė, skaitmeninis prietaisų skydelis, „R-Link“ medijos sistema ir įvairūs pakabos komponentai.
Ar „Renault Kwid“ kada nors pasirodys Europoje? Galbūt. Jis puikiai papildytų „Dacia“ automobilių modelių gamą.



 

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų