REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Visų šalių moterys, vienykitės!!! Moterų superherojės, parduotuvių deivės, sekso guru ir batų, batų ir dar kartą batų fanatikės grįžta.

REKLAMA
REKLAMA

Šįkart jau su vedybinėmis problemomis ir „Gladiatoriui“ ar „Aviatoriui“ prilygstančia filmo trukme, kuri truputėlį gąsdina. Na, vyrai, pripažinkim, kad pusvalandį pasižiūrėti į tai, kaip moterys kraustosi iš proto (ir dar iš to gauna tiek dvasinį, tiek fizinį malonumą) būdavo nuoširdžiai smagu, tačiau ištverti dvi su puse valandos klausant moteriško „chi chi cha cha, kaip faina...“ gali būti išties skausminga.

REKLAMA

Taip besvarstant kyla esminis klausimas: ar filmas nėra vien tik ilga serija, kuri, iš esmės, niekam nereikalinga. Juk visiems puikiai žinomas serialas baigėsi taip, kaip ir turėjo baigtis, – kiekviena herojė gavo princą (nors vienos iš personažių Šarlotės išrinktasis labiau priminė rūpužioką) ir pradėjo gyventi šeimyninį gyvenimą. Pasirodo, kad ne. Prodiuseriams pagalvojo, kad „ši karvė dar neišmelžta“, o jų nuovokumą patvirtina ir gerbėjų nekantrūs atsiliepimai internete, ir numatomi sėkmingi finansiniai rezultatai.

REKLAMA
REKLAMA

O filmo istorija prasideda praėjus ketveriems metams nuo serialo pabaigos. Ponui Šauniajam (akt. Chrisas Nothas) pagaliau pasipiršus, visas moterų „dream team’as” pradeda ruoštis Kerės (akt. Sarah Jessica Parker) vestuvėms ir spręsti užklumpančias problemas: Mirandos (akt. Cynthia Nixon) santuoka išgyvena tiek dvasinę, tiek seksualinę krizę, Samanta (akt. Kim Cattrall) vis labiau junta didžiausią monogamiško ryšio trūkumą – pačią monogamiją, o Šarlotė (akt. Kristin Davis) pastoja ir pajunta augančią baimę prarasti kūdikį. O toliau viską galima ir nuspėti...

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

„Seksas ir miestas“ būtų niekas, jei ne gerbėjų laukiami pokalbiai, kurių tema yra visiems aiški. Deja, susidaro įspūdis, jog jie jau yra praradę savo žavesį ir kandumą. Seriale atrodę drąsūs ir taiklūs papostringavimai tapo lėkštomis senųjų pokštų nevertomis parodijomis, pavyzdžiui Samantos aiškinimas, kaip ji mėgsta „spalvinti“.

Neabejoju, daugeliui moterų galvos apsisuks nuo drabužių, batų, rankinių ir jų etikečių – viso to, iš ko vyrai lengvai pasišaipo. Deja, anksčiau ar vėliau pasijunti, lyg žiūrėtum reklama perkrautą moterišką James’o Bond’o versiją su pernelyg daug blizgučių ir pernelyg mažai siužeto. Tai liūdina, tačiau tikiu, kad moteris pradžiugins pamatyta nauja Louis Vuitton rankinė ar Manolo Blahnik batai.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų