
Specializuotose dirbtuvėse „911 Turbo S“ variklio tūris buvo padidintas nuo 3,8 iki 4 litrų. Standartines turbinas pakeitė našesni analogai. Tą patį galima pasakyti ir apie aušinimo sistemą, kuri dabar yra pajėgi atlaikyti ypatingai didžiulį spaudimą.
Galutinis modifikacijų rezultatas? Keliantis šypseną. Štai šio „911 Turbo S“ variklis dabar išvysto 1100 arklio galių. Į ratus.
Akivaizdus išvystomos galios šuolis labai gerai atsispindi traukos lenktynių rezultatuose. Jeigu anksčiau „911 Turbo S“ ketvirtį mylios įveikdavo per maždaug 11 sekundžių, tai dabar trasos įveikimo vidurkis siekia 8,5 sekundės.
„Porsche 911 Turbo S“ pasirodymą galite pamatyti ties: 6:50, 8:20, 9:15, 10:20


