REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Antradienį, kaip anksčiau skelbta, Kaune turėjęs vykti dar vienas "Autrolio" bendrovės troleibusų vairuotojų streikas atidėtas. Jo organizatorių teigimu, po to, kai Kauno miesto apylinkės teismas pripažino, kad streikas yra teisėtas, jį rengti profesinė sąjunga gali nepranešusi tikslios datos. Šituo ji ir pasinaudos.

REKLAMA
REKLAMA

Su protesto akcijas rengiančių streikuotojų atstovais bei su jiems nepritariančiaisiais ("Autrolyje" veikia dvi profesinės sąjungos) susitiko Kauno miesto savivaldybės tarybos Miesto plėtros, investicijų ir turizmo komitetas. Tačiau į jo posėdį kviestas įmonės valdybos pirmininkas Šarūnas Šiugžda neatvyko. Komiteto pirmininkei dr. Jūratei Matekonienei jis teisinosi negalįs palikti savo kasdienio darbo Vilniuje. Paaiškėjo, jog "Autrolio" valdybos pirmininkas iki šiol nelabai rado reikalo susitikti bei pasiderėti ir su streikuojančiais troleibusų vairuotojais.

REKLAMA

"Mums, komiteto nariams, susidarė įspūdis, kad "Autrolio" valdyba, kuri, beje, ir naują direktorių bendrovei parūpino, net nesirengia pasigilinti į tai, kas vyksta. Keista, kad valdybos pirmininku rekomenduotas žmogus, kuris ne tik nuo tos valdybos yra už šimto kilometrų, bet aiškiai nežino, kokios yra jo pareigos Kauno miesto savivaldybės įsteigtoje įmonėje. Situacija "Autrolyje", kurios steigėja yra Kauno miesto savivaldybė, pateko į akligatvį, o valdyba kažkodėl nemato reikalo ieškoti išeities iš jos", - Eltai abejones reiškė komiteto vadovė.

REKLAMA
REKLAMA

Streikuotojų teigimu, "Autrolyje" visi vairuotojai gavo perspėjimus apie galimą atleidimą iš darbo. Tie, kurie sutinka pasirašyti dokumentą dėl atlyginimų mažinimo, liks dirbti ir toliau, kiti bus atleidžiami iš darbo. Taip bendrovės vadovai rengiasi atsikratyti nepatenkintais darbuotojais ir išspręsti streikų problemą.

Miesto savivaldybės meras Andrius Kupčinskas pasirengęs su Kauno taryba nedelsdamas svarstyti galimą dviejų transporto įmonių - "Kauno autobusų" ir "Autrolio" sujungimo į vieną variantą. Esą tam pritarta ką tik mero iniciatyva atliktomis galimybių studijos išvadomis.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

J. Matekonienė prisimena buvus dar vieną analogišką studiją (rengė švedų specialistai), kurioje pirmenybė buvo teikiama troleibusams, bet ne autobusams, kaip dabartinė studija numato.

Šios kadencijos Kauno miesto taryba, beje, galutinai palaidojo ir anksčiau puoselėtą projektą troleibusų linijomis sujungti didžiausią mieste gyvenamąjį rajoną - Šilainius su likusia Kauno dalimi.

Pasak J. Matekonienės, dabar kalbama apie esamą dviejų savivaldybės transporto įmonių konkurenciją, kuri, esą, išnyktų jas sujungus. Bet nutylima, jog konkurencija labiausiai priklauso nuo to, kiek kuriai iš jų savivaldybė lėšų skiria. Niekas nekreipia dėmesio į faktą, kad dalį rinkos užima ir trečias viešojo transporto sistemos veikėjas - privatus transportas. Privatus sektorius yra pakankamai galingas, bet jo įtaka sistemai visai nenagrinėjama.

"Mūsų komiteto nuomone, politikams reikia ne tik "gaisrus gesinti". Verčiau rimčiau pasirūpinti gyventojams teikiamų paslaugų organizavimu ir parengti miesto viešojo transporto vystymo strategiją. Gal tada paaiškės, kad pirmiausia Kaune būtina vystyti ekologišką transportą - troleibusų ūkį, o ne įmones jungti į vieną, kažkuriai iš jų teikiant tam tikrų pranašumų", - sakė J. Matekonienė.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų