• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Kaunas ėmėsi griežtų priemonių kovai su be priežiūros daugiabučių kiemuose ar kitose bendrojo naudojimo vietose paliktais automobiliais. Šią savaitę perimti ir laikinam saugojimui išvežti pirmieji keli automobiliai, ilgus metus trūniję parduotuvės aikštelėje ir daugiabučio kieme Taikos prospekte.
Bešeimininkiai „Rover“ ir „Renault Clio“ automobiliai šią savaitę užkelti ant autovežio iškeliavo į saugojimo aikštelę Islandijos plente. Tai ženklas, kad analogiškai bus tvarkomasi ir su kitais mieste likimo valiai paliktais „vaiduokliais“ ant keturių ratų.
„Neturime tikslo bausti. Visada norime problemas su gyventojais išspręsti civilizuotai. Pirmiausia taikome administracinę atsakomybę – įspėjimą ar nuobaudas. Priverstinis automobilio nuvežimas į saugojimo aikštelę yra kraštutinė priemonė, apie kurią turto savininkas įspėjamas prieš 30 dienų.
Kai automobilis atsiduria saugomoje aikštelėje, per 12 mėnesių galima kreiptis į savivaldybę ir jį atsiimti. Pasibaigus terminui, turime teisę pradėti utilizavimo procedūras“, – sakė Kauno savivaldybės Viešosios tvarkos skyriaus vedėjas Gintaras Gatulis.
Neeksploatuojamas transporto priemones bendrojo naudojimo vietose laikantiems asmenims skiriamas įspėjimas, o už pakartotinį nusižengimą – bauda nuo 140 iki 300 eurų.
Nelengva savininkų paieška
Pasak G. Gatulio, kasmet Kauno savivaldybė sulaukia maždaug 300–350 pranešimų apie nenaudojamas transporto priemones. Visgi didžioji dalis savininkų sureaguoja laiku.
„Pirmiausia stengiamės kaip įmanoma greičiau susisiekti su apleistų automobilių savininkais, tačiau pasitaiko ir sudėtingesnių atvejų. Kai kuris turtas yra registruotas užsieniečių vardu, todėl, nepavykus susisiekti, likimo valioje paliktos transporto priemonės ir toliau stovi bendro naudojimo vietose.
Kiti gyventojai automobilius gauna kaip palikimą, bet jo nesusitvarko. Yra ir piktybinių situacijų, kai piliečiai transporto priemones naudoja kaip nelegalias lauko reklamas“, – pagrindines viešose miesto erdvėse stovinčių apleistų automobilių priežastis vardijo  G. Gatulis.
Išspręs kelias problemas
Savivaldybės specialistai pastebi, kad apleisti automobiliai ne tik užima vietą bendrojo naudojimo erdvėse, bet ir tampa ekologine problema – iš neeksploatuojamos transporto priemonės gali išsilieti tepalai ar kiti taršūs skysčiai. Maža to, tokie nelaimėliai neretai tampa ilgapirščių taikiniu ir galiausiai jie akivaizdžiai bjauroja bendrą estetinį vaizdą mieste.
„Išvaduodami viešąsias erdves nuo tokių transporto priemonių žengsime žingsnį į priekį – bent minimaliai padidinsime parkavimo vietų skaičių ir užkirsime kelią galimoms ekologinėms nelaimėms. Tikimės, kad tai atkreips kitų apleistų automobilių savininkų dėmesį, nes tokių griežtų priemonių imsimės dažniau. Apleistų „skardinukų“ nuvilkimus esame suplanavę ir kitą savaitę“, – tikino G. Gatulis.

Kaunas ėmėsi griežtų priemonių kovai su be priežiūros daugiabučių kiemuose ar kitose bendrojo naudojimo vietose paliktais automobiliais. Šią savaitę perimti ir laikinam saugojimui išvežti pirmieji keli automobiliai, ilgus metus trūniję parduotuvės aikštelėje ir daugiabučio kieme Taikos prospekte.
Bešeimininkiai „Rover“ ir „Renault Clio“ automobiliai šią savaitę užkelti ant autovežio iškeliavo į saugojimo aikštelę Islandijos plente. Tai ženklas, kad analogiškai bus tvarkomasi ir su kitais mieste likimo valiai paliktais „vaiduokliais“ ant keturių ratų.
„Neturime tikslo bausti. Visada norime problemas su gyventojais išspręsti civilizuotai. Pirmiausia taikome administracinę atsakomybę – įspėjimą ar nuobaudas. Priverstinis automobilio nuvežimas į saugojimo aikštelę yra kraštutinė priemonė, apie kurią turto savininkas įspėjamas prieš 30 dienų.
Kai automobilis atsiduria saugomoje aikštelėje, per 12 mėnesių galima kreiptis į savivaldybę ir jį atsiimti. Pasibaigus terminui, turime teisę pradėti utilizavimo procedūras“, – sakė Kauno savivaldybės Viešosios tvarkos skyriaus vedėjas Gintaras Gatulis.
Neeksploatuojamas transporto priemones bendrojo naudojimo vietose laikantiems asmenims skiriamas įspėjimas, o už pakartotinį nusižengimą – bauda nuo 140 iki 300 eurų.
Nelengva savininkų paieška
Pasak G. Gatulio, kasmet Kauno savivaldybė sulaukia maždaug 300–350 pranešimų apie nenaudojamas transporto priemones. Visgi didžioji dalis savininkų sureaguoja laiku.
„Pirmiausia stengiamės kaip įmanoma greičiau susisiekti su apleistų automobilių savininkais, tačiau pasitaiko ir sudėtingesnių atvejų. Kai kuris turtas yra registruotas užsieniečių vardu, todėl, nepavykus susisiekti, likimo valioje paliktos transporto priemonės ir toliau stovi bendro naudojimo vietose.
Kiti gyventojai automobilius gauna kaip palikimą, bet jo nesusitvarko. Yra ir piktybinių situacijų, kai piliečiai transporto priemones naudoja kaip nelegalias lauko reklamas“, – pagrindines viešose miesto erdvėse stovinčių apleistų automobilių priežastis vardijo  G. Gatulis.
Išspręs kelias problemas
Savivaldybės specialistai pastebi, kad apleisti automobiliai ne tik užima vietą bendrojo naudojimo erdvėse, bet ir tampa ekologine problema – iš neeksploatuojamos transporto priemonės gali išsilieti tepalai ar kiti taršūs skysčiai. Maža to, tokie nelaimėliai neretai tampa ilgapirščių taikiniu ir galiausiai jie akivaizdžiai bjauroja bendrą estetinį vaizdą mieste.
„Išvaduodami viešąsias erdves nuo tokių transporto priemonių žengsime žingsnį į priekį – bent minimaliai padidinsime parkavimo vietų skaičių ir užkirsime kelią galimoms ekologinėms nelaimėms. Tikimės, kad tai atkreips kitų apleistų automobilių savininkų dėmesį, nes tokių griežtų priemonių imsimės dažniau. Apleistų „skardinukų“ nuvilkimus esame suplanavę ir kitą savaitę“, – tikino G. Gatulis.

REKLAMA
REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų