REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS
0
TV3

Siekdama paremti visame pasaulyje lapkričio mėn. vykstančią kovos su prostatos vėžiu akciją „Movember“, „Bridgestone“ paskelbė „Bridgestone Bros“ kampaniją, kurios metu bus ieškoma didžiausių, vešliausių ir gražiausių ūsų. Šia kampanija siekiama paskatinti vyrus visoje Europoje skirti daugiau dėmesio savo sveikatai.

REKLAMA
REKLAMA

Kampanijos pradžioje du „Bridgestone Bros“ broliai išsirengė į kelionę po Europą. Dinamiškasis duetas leidosi į kelią senovišku, ūsais papuoštu VW nameliu su ratais. Kelionė prasidėjo nuo „Handlebar“ klubo Londone, pasiekė Pasaulio barzdų ir ūsų čempionatą Štutgarte bei ketina sustoti ūsuočių klubuose Antverpene, Strasbūre ir Berlyne.

REKLAMA

Apie šią dueto kelionę bus sukurtas 5 dalių dokumentinis filmas. Kiekvieną „Movember“ akcijos mėnesio savaitę jis bus skelbiamas „Bridgestone“ tinklalapyje www.beeneverywhere.eu ir socialiniuose tinkluose. Čia bus pateikta daugiau su ūsais susijusios medžiagos, skatinančios skirti daugiau dėmesio vyrų sveikatai. Internetiniame puslapyje taip pat bus įdiegta ūsų atpažinimo technologija, kuri leis vartotojams nuskaityti savo veidus. Jeigu sistema atpažins ūsus, jų savininkas galės patekti į kitiems neprieinamą erdvę, skirtą tik plaukuotos viršutinės lūpos savininkams.

REKLAMA
REKLAMA

Šios akcijos metu, siekiant paskatinti prisijungti prie „Bridgestone Movember“ grupės, kompanijos atstovybėse ir biuruose, klientams ir darbuotojams bus dalinami motyvaciniai plakatai, atvirukai, skustuvai, kortelės su informacija ir žemėlapiais.

„Movember“ akcija vyksta kiekvienais metais lapkričio mėnesį ir yra atsakinga už milijonus ūsų visame pasaulyje. Akcijai neabejingi vyrai augindami ūsus siekia atkreipti dėmesį ir paskatinti labiau domėtis prostatos ir sėklidžių vėžiu.

„Bridgestone Bros“ tikrai parodys unikalių ir fantastiškų ūsų, į kuriuos bus įdomu pažiūrėti. Mes tikimės, kad dalyvavimas kampanijoje įkvėps mūsų personalą, atstovybes ir pirkėjus. „Movember“ akcija yra verta tokios didelės paramos, kad mes skirsime tiek lėšų, kiek galime“, - sakė „Bridgestone“ korporacijos ir prekės ženklo komunikacijos direktorius Jake Rønsholtas.

 

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų