REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Vartotojui įgyti naują įprotį gali padėti ir tyrimai, teigia rinkodaros ekspertai. Kaip tyrimų pagalba formuoti vartotojų įpročius bus pristatyta spalio 24 d. Vilniuje vyksiančioje konferencijoje „Rinkodaros tyrimai 2013“.

REKLAMA
REKLAMA

Kuriant prekės ženklą, vartotojų įpročių formavimas negali būti paliktas atsitiktinumui: nuo jų priklauso, kaip pirkėjai elgiasi ir ką renkasi. Pasak specialistų, įmonėms svarbu galvoti ne tik apie tai, kaip patenkinti emocinius ar racionalius vartotojo poreikius, bet ir kaip „ištreniruoti“ jį įgyti tam tikrą įprotį.

REKLAMA

„Seniai žinoma tiesa, kad žmogus yra įpročių vergas, ir tai turi įtakos jo vartojimui. Rinkodaros specialistai turi išmanyti, kaip pasinaudoti jau susiformavusiais įpročiais, o dar svarbiau – žinoti, kaip juos kurti ar keisti. Praktika rodo, kad tyrimai gali prisidėti kuriant vartotojų įpročius“, – sako „TNS LT“ Tyrimų ekspertizės vadovė Daiva Plauškaitė-Camacho Andrade.

Tyrimų specialistė konferencijoje aptars įpročių kūrimo ir keitimo ypatumus, pateiks naujų įpročių sukūrimo tyrimų pagalba pavyzdžių.

REKLAMA
REKLAMA

Konferencijoje „Rinkodaros tyrimai 2013“ komunikacijos ekspertai diskutuos apie tyrimų reikšmę rinkodaros efektyvumui. Renginio pranešėjai aptars, ar tyrimai yra išlaidų ar investicijų skiltis, papasakos apie skirtingus įmonių rinkodaros brandos laipsnius ir „rinkodaros epochas“, apžvelgs internetinių tyrimų specifiką bei galimybes.

Konferencijoje bus pristatytas praktinis pavyzdys – kaip tyrimus rinkodaroje naudoja maisto pramonės įmonė ir kaip ji siekia sužinoti, ko iš tiesų nori vartotojas, kokios yra jo elgesio ir pasirinkimų priežastys. Įmonės rinkodaros vadovas papasakos, kaip tyrimai padeda teisingai pasirinkti produkto vystymo kryptį.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Pranešimus skaitys ir patirtimi bei įžvalgomis pasidalys tyrimų, rinkodaros ir komunikacijos ekspertai: Mindaugas Degutis („Rinkos tyrimų centras“), Rūta Gaudiešienė („Socialinės informacijos centras“), Edvinas Ambrukaitis („Vilniaus duona“), Daiva Plauškaitė-Camacho Andrade (TNS LT), Rasutė Kazakevičiūtė („Norstat LT“).

Renginys skirtas rinkodaros, komunikacijos vadovams ir specialistams.

Konferencija „Rinkodaros tyrimai 2013“ vyks spalio 24 d. Vilniuje, viešbutyje „Crowne Plaza Vilnius“. Išsami renginio programa skelbiama Vilniaus konferencijų centro interneto svetainėje www.vcc.lt.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų