REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS
0
TV3

Šeštadienį, birželio 30 d. šalia Kauno esančioje Kačerginės „Nemuno žiedo“ trasoje stipriausi kontroliuojamo šoninio slydimo profesionalai iš visos Rytų Europos – čia vyks trečiasis EEDC (Rytų Europos „driftingo“ čempionato) etapas. „Drifto“ gerbėjų Lietuvoje savaitgalį laukia įspūdingas renginys, tačiau reikia pažymėti, kad šios varžybos nėra įskaitinis šalies čempionato ir tiesa sakant, neturi su kuo nieko bendro.

REKLAMA
REKLAMA

Apskritai, negalutiniais duomenimis, šiose varžybose ketina dalyvauti tik septyni lietuviai. Tai „D1Sport“ komandos atstovai Kastytis Alekna ir Andrius Šlajus, „Drifter.lt“ klubo narys Darius Balys, taip pat minima ir buvusio šalies „drifto“ karaliaus Kęstutčio Petronio pavardė. Dėl likusių dalyvių tikslesnės informacijos organizatoriai kol kas nepateikė.

REKLAMA

Kaip pažymėjo vienas iš Lietuvos „driftingo“ čempionato organizatorių K. Alekna, „Nemuno žiedo“ atkarpoje suformuota trasa yra greita ir labai pavojinga, todėl ne kiekvienas ryžtasi joje bandyti savo ir turimos technikos galimybes. Paklaustas, ar nemėgins saugoti pagrindinio savo automobilio ir galbūt varžybose pasirodys su atsarginiu, „drifteris“ patikino, kad tikrai naudos pagrindinį bolidą, nes atrajam tokioje trasoje gali trūkti galios.

REKLAMA
REKLAMA

„Gerai pasirodžiau pirmuosiuose dvejuose etapuose, taip pat neseniai dalyvavau varžybose Sankt Peterburge, kur kvalifikacijoje užėmiau pirmąją vietą, nepaisant to, kad lūžus greičių dėžei teko verstis be trečios pavaros. Dabar bijau tik greičių dėžės gedimo, o šiaip neturėčiau padaryti klaidų. Manau, turiu realų šansą nugalėti trečiajame EEDC etape Kaune. Per paskutines pora varžybų pasirodė, kad Lietuvoje nelabai ir liko stiprių „drifterių“, todėl tenka ieškoti varžovų ir užsienyje“, ‒ kalbėjo K. Alekna.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Ruošdamasis trečiajam etapui „drifteris“ rimtai imasi mašinos tobulinomo darbų. Nuspręsta įrengti hidraulikos valdomą stovėjimo stabdį, anot Katyčio, iki šiol naudojamas standartinis mechaninis analogas lemė jo pralaimėjimą „Top8“ kovą EEDC pirmajame etape Minske. Taip pat, skubiai bandoma pakeisti Sankt Peterburge sulaužytą „Nissan“ pavarų dėžę patvaresniu donoru iš BMW.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų