Šaltinis:
                                                                                                                            Automanas.lt
                                                                                     
   REKLAMA
 
  „VAG" koncernui priklausantis automobilių gamintojas „Seat", turėtų markės pardavimų rodiklius padidinti dvigubai, jeigu nori neuždaryti gamyklos durų.
Kompanijos vadovas, Jamesas Muiras, teigia, jog šiuo metu kompanija dirba stabiliai, tačiau norint išlikti ir dirbti pelningai, pardavimus reikia padvigubinti.
Priminsime, jog praeitais metais, kompanija pardavė 320,000 naujų automobilių. Jeigu tikėtume Jamesu Muiru, „Seat" turi parduoti maždaug vieną milijoną automobilių per metus.
„Seat" tikisi, jog pardavimus padės padidinti naujos kartos „Leon", kuris bus siūlomas su trimis skirtingais kėbulo tipais. Taip pat ne kartą girdėjome apie kompaktišką „Nissan Qashqai" konkurentą.
Naujausias markės modelis - „Leon", netrukus turėtų debiutuoti ir mūsų šalyje. Nors tikslių kainų mūsų šaliai dar nežinome, tačiau „Leon" turėtų kainuoti maždaug 8-10 procentų mažiau už „Golf".
„VAG" koncernui priklausantis automobilių gamintojas „Seat", turėtų markės pardavimų rodiklius padidinti dvigubai, jeigu nori neuždaryti gamyklos durų.
Kompanijos vadovas, Jamesas Muiras, teigia, jog šiuo metu kompanija dirba stabiliai, tačiau norint išlikti ir dirbti pelningai, pardavimus reikia padvigubinti.
Priminsime, jog praeitais metais, kompanija pardavė 320,000 naujų automobilių. Jeigu tikėtume Jamesu Muiru, „Seat" turi parduoti maždaug vieną milijoną automobilių per metus.
„Seat" tikisi, jog pardavimus padės padidinti naujos kartos „Leon", kuris bus siūlomas su trimis skirtingais kėbulo tipais. Taip pat ne kartą girdėjome apie kompaktišką „Nissan Qashqai" konkurentą.
Naujausias markės modelis - „Leon", netrukus turėtų debiutuoti ir mūsų šalyje. Nors tikslių kainų mūsų šaliai dar nežinome, tačiau „Leon" turėtų kainuoti maždaug 8-10 procentų mažiau už „Golf".
 
 