
„Jeep“ inžinieriai iš pradžių išrinko 8 laipsnių pavarų dėžę ir pakeitė krumpliaračius, velenų guolius. Taip pat buvo modifikuotas hidrotransformatorius, kuris dabar sugebės atlaikyti net ir brutualiausio vairuotojo spaudimą. Šių pakeitimų dėka automobilis galės patempti net iki 3266 kilogramų sveriančią priekabą (ar transporto priemonę), 1/4 mylios atstumą įveiks per 11,6 sekundės ir turint pakankamai daug vietos - pasieks 290 km/val. maksimalų greitį.
Aštuonių pavarų dėžė šiame automobilyje bus komplektuojama tik su keturių varančiųjų ratų pavara ir riboto praslydimo diferencialu, kurio darbą reguliuos milžiniškos elektroninės smegenys. Priklausomai nuo pasirinkto važiavimo režimu, variklio išvystoma galia tarp varomųjų ratų gali pasiskirstyti 40 : 60, 50 : 50, 60 : 40, 35 :65 arba 30 : 70 koeficientu.
Sustabdyti ir suvaldyti šį milžinišką monstrą padės naujas „Brembo“ stabdžių komplektas - priekyje sumontuoti 400 milimetrų, o gale - 350 milimetrų skersmens diskai. O kaip gi padangos? „Jeep“ inžinieriai nepamiršo ir jų. „Grand Cherokee Trackhawk“ bus aprūpintas 20 colių skersmens ir 10 colių pločio padangomis tiek priekyje, tiek gale.


