REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS
0
TV3

Vakar pagaliau buvo išplatinti oficialūs pranešimai apie 2014 m. „Jeep Cherokee“, kuriuose teigiama, kad naujasis modelis pakels ir taip jau etalonu tapusių automobilio sugebėjimų bekelėje kartelę, taip pat suteiks pasaulinio lygio dinamiškumo, iki 7,6 l/100 km sumažėjusių vidutinių degalų sąnaudų, revoliucinio „Jeep“ dizaino su aukščiausios klasės surinkimo kokybe tiek viduje, pažangių saugumo priemonių ir šiuolaikinių technologijų panaudojimo privalumus.

REKLAMA
REKLAMA

Naujojo krosoverio debiuto metu ore tvyrojęs optimizmas yra teigiamas dalykas, nors ir nelabai įtikinamas, tačiau skaitant toliau pranešimą spaudai susidaro įspūdis, kad šie drąsūs pareiškimai nėra visiškai be pagrindo.

REKLAMA

Naujasis „Cherokee“ kai kuriose rinkose pakeisiantis „Liberty“ yra visiškai naujo požiūrio pavyzdys, ko kalbant apie „Jeep“ produkciją jei seniai neteko matyti. Nors dėl priekinės dalies dizaino nuomonės smarkiai išsiskiria, galime pastebėti, kad galinė atrodo ne taip jau ir prastai.

Viduje viskas sudėliota panašia maniera kaip ir „Dodge Dart“ su kuriuo šis modelis turi artimų „giminystės ryšių“. „Cherokee“ ir „Dart“ didžiąja dalį mazgų skolinasi iš „Alfa Romeo Giulietta“. Taip pat kaip ir minėtas modelis amerikietiški jo giminaičiai gaminami ant tos pačios iš italų paskolintos kompaktiškų automobilių platformos.

REKLAMA
REKLAMA

Faktas, kad modelis pagamintas ant su kompaktišku hečbeku siejamos platformos žada geresnį valdymą ant solidų pagrindą turinčio kelio, didesnį komfortą ir daug vietos keleiviams viduje. Jei būtų pasirinkta tradicinė segmento konstrukcija pastarąjį aspektą galėtume išbraukti.

Trauką naujajam krosoveriui suteiks du varikliai. Pirmas iš jų – 2,4 litro „MultiAir“ motoras, išvystantis 184 AG galią ir 232 Nm sukimo momentą ir 3,2 litro darbo tūrio V6 tipo „Pentastar“ agregatas, kurio maksimali galia siekia 271 AG, o didžiausias sukimo momentas – 323 Nm. Abu varikliai montuojami kartu su nauja devynių laipsnių automatine transmisija.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Mažesniojo iš motorų skelbiamos vidutinės degalų sąnaudos siekia 7,6 l/100 km. Tokius solidžius rodiklius „Jeep“ pavyko pasiekti todėl, kad šis motoras taip pat paimtas iš „Dart“ hečbeko, taip pat dėl galimybės atjungti galinę ašį, kuomet nėra visų varomų ratų poreikio.

„Cherokee“ tapo vienu iš daugelio naujų automobilių, kuriuose įprastines analogines prietaisų skydelio skales pakeitė šviesos diodai ar skystųjų kristalų ekranai su virtualiais davikliais. Taip pat šis modelis turi 8,4 colio įstrižainės lietimui jautrų centrinį ekraną, o bendras interjero apšvietimas atrodo maloniai.

REKLAMA

Taip pat šis automobilis gali pats atsistoti į laisvą vietą aikštelėje, sušvelninti potencialios avarijos padarinius su 10 standartinėje įrangoje esančių oro pagalvių , arba be vairuotojo pagalbos sustoti laiku ir apskritai išvengti galimo smūgio. Neskaitant baisiai keisto priekinės dalies dizaino, 2014 m. „Cherokee“ yra daug žadantis automobilis.

 

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų