• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Tendencija mažinti variklių tūrį neaplenkė ir D.Britanijoje esančios „Jaguar“ būstinės. Atrodo, kad kompanijos inžinieriai šiuo metu intensyviai bando „F-Type“ modelio prototipus, kurių ratus suka mažytis keturių cilindrų agregatas. 
Šalyse, kuriose mokesčiai už automobilius skaičiuojami pagal variklio darbinį tūrį arba išmetamųjų dujų emisijas, norint išlaikyti tokį gražuolį, reikia gerokai paploninti piniginę. Todėl nereikėtų stebėtis, kad „Jaguar“ specialistai savais būdais stengiasi apeiti šią problemą ir į tokį automobilį kaip „F-Type“, pradės montuoti kukliai skambantį benzininį motorą.

Tendencija mažinti variklių tūrį neaplenkė ir D.Britanijoje esančios „Jaguar“ būstinės. Atrodo, kad kompanijos inžinieriai šiuo metu intensyviai bando „F-Type“ modelio prototipus, kurių ratus suka mažytis keturių cilindrų agregatas. 
Šalyse, kuriose mokesčiai už automobilius skaičiuojami pagal variklio darbinį tūrį arba išmetamųjų dujų emisijas, norint išlaikyti tokį gražuolį, reikia gerokai paploninti piniginę. Todėl nereikėtų stebėtis, kad „Jaguar“ specialistai savais būdais stengiasi apeiti šią problemą ir į tokį automobilį kaip „F-Type“, pradės montuoti kukliai skambantį benzininį motorą.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

F_TYP (6)


2014 metais pasirodysianti modifikacija bus aprūpinta dviejų litrų, keturių cilindrų agregatu, kuris išvystys 240 arklio galių ir 340 NM. Turbokompresorių turintis variklis bus suporuotas su aštuonių bėgių automatine pavarų dėže ir leis „F-Type“ iki 100 km/val. įsibėgėti per 7.5 sekundės.
Prekyboje pasirodžius šiai modifikacijai, būsimieji savininkai galės džiaugtis mažesnėmis kuro sąnaudomis, mažesniais mokesčiais ir mažesne pradine kaina.
[nqspoll id="29"]

Sveikata.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų