Rašyti komentarą...
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Ačiū dievui dabar išsilaikiau teises ir viešojo transporto nebenaudoju, nors žymiai brangiau kuras atsieina, bet bent jau nėra valkatų - bomžarų apsimyžusiu, girtų ir t.t kaip viešajame transporte, nežymėjau ir aš to bilieto, nes tarp tokių žmonių važinėti graudu.
jei vis dar nedaeina, tai informuoju, kad PIKTYBIŠKAI nežymiu bilieto kai autobuse dvokia, prilipę bomžų, alchašų ir nieko su tuo nedaroma, tikrai nežymiu bilieto, kai įlipi į autobusą, o ten dvokia šlapimu ! nes aš gal svarstau, kad gal man reikia kuo greičiau išlipt, tai nafig aš žymėsiu? taip, kad pirma susitvarkykit, tada zuikius gadykit !
Susisiekimo paslaugos ( Vilniaus m ) atsakinga uz kontrolieriu darba , patys viska padaro taip kaip jiems naudinga, Vaziuodamas autobusu per p[rograma isygijau bilieta , kitoje stoteleje buvo raudonas autobusiukas , mane patikrino ir pareiske kad as vaziuoju be bilieto , as su jais nesuitikau bet niekas juos ne nubaude , nes jiems suteikti igaliojimai , rasau i administracija buvo padetas POlicijos tyrimas , galu gale buvo paprasyta is IT-skyriaus Susisiekimo paslaugu duomenu apie aktyvuotus e-bilietus , jie kaip administratuoriai taip padare kad minute sekunde sutapo su aktyvuotu bilietu .
Visi klientai kuirie aktyvuoja bilieta per e-programele -programele rodo kad bilietas yra jau -o Susisiekimo paslaugos serveryje sito bilieto dar nemato praejus 3-5-min tik pasirodo duomenys , paklaida tarp kliento irenginio ir Susisiekimo paslaugos (kontrolieriu) 3-5 min . Visi klientai 3-5min vaziuoja ziukui , nesvarbu kad jusu irenginys rodo kad pas jus yra biletas , o patys Susisiekimo paslaugos tokius veiksmus toleruoja ir ypac administracija . tad nuperki bilieta ir dar sumoki bauda . Tokia realybe deja .
Puse milijono daugiau už 3 autobusus. Ar pigiau nenusipirksi?
Tai baudas kosmines taigi neduoda uz talonus :D yra žmonių kurie negali įpirkti taloneliu ir susimokėti už baudas, o tai tie fruktai dar sugeba anstoliams paduoti kad kazkokius 8ar16€ nesumokėjo... Nes žmogus neturi už ką ir galvoja kaip pragyventi. Sustok Lietuva su nesamonem nesamoningom..
Bllemba dabar pagalvojius 4 normasus zmones vaziuos mokies 4e uz kelias stoteles bet tie 4 zmones gali sumokiet 2 e ir vaziuot su taxi o cia reliai baisu dirbi darba tai tu 30 e i men praleidi ant autobuso ir tai jai slenkanciu grafiku bet jai tik kelios laisvos tai 50 e tai apie ka kalba
@Kazkas Nusiperki nuolatini uz 25€ ir nesuki galvos. Viskas tuo ir ispresta.
Uzdrauskit bl ta inteneta. Uzteks cia tos demokratijos. Skvernas su Birbauskiu puikiai tiktu diktatoriaus ir slaptosios policijos vado vaidmenims...Savivaldybe, vyriaysybe, prezidentura turetu apie tai pasvarstyti. Zuikiai moka baudas net uz uzmarsuma ir nezinojima, kad bilietas paliktas namie, bet teise vaziuoti islieka, nes kelione apmoketa uz visa menesi. Pasitaiko kelyje raudonas autobusiukas ir, zmones jau sunerimsta, net ir kai turi atzymeta kelione. Nemalonu matyti kleliu plesikelius, kurie neatleidzia nuo baudos jeigu zmogus turi pravaziavimo bilieta. Jun tas autobuselis kaip teismelis ant ratu. Nelabai issilavine kontrolieriai, arti pensijos, gali jaustis teisejais ir be gailescio bausti. Kartais pagalvoji, kad jiems ne autobusui pinigu reikia, o pririnkti baudu i biudzeta mielu politiku algoms surinkti. Politikams reikia isgyventi, o zuikiai tegu nesa pinigus...
Tai padarykit žmogiškas kainas. Kai buvo litas, mokėdavom tik 1Lt už pilną ir 0,5Lt už pusę bilieto kainos. O dabar, kai įvestas euras, viskas vienas prie vieno: už pilną 1€, o už pusę 0,5€, tai šiek tiek manyčiau nenormalu:)
@Kazys nenusišnekėk, Vilniuje prie lito ir buvo 3.50, dabar euras. taip, kad nenusipezėk su nesąmoningais komentarais.
@Kazys Ne tik Vilnius yra, bet dar ir kiti miestai Lietuvoje.
Ką sprendžia nemokamas viešasis transportas? Į šiuos klausimus atsako nepriklausomos konsultacinės įmonės “Civitta” ekspertų dar 2018 m. vasarą atlikta studija ir ekonominė analizė: Pirma. Tai galimybė sumažinti spūstis miesto centre ir sutaupyti daug mūsų brangaus laiko. Taline, įvedus nemokamą viešąjį transportą ir nemokamas automobilių stovėjimo aikšteles prie įvažiavimo į miestą, transporto srautai centre sumažėjo net 6 proc. Panašus efektas ir kituose miestuose, kurie turi nemokamą viešąjį transportą Prancūzijoje, Lenkijoje, Švedijoje ar Čekijoje. Antra. Mažesnė oro tarša ir triukšmas, kartu taupomos valstybės lėšos. Tikriausiai girdėjote Aplinkos ministerijos pareiškimą: jei Lietuva iki 2030 m. nesumažins CO2 dujų išmetimo į atmosferą, gresia maždaug 180 mln. Eur baudos. Trečia. Socialinės atskirties mažinimas ir galimybė rinktis darbo vietą ne tik šalia namų, bet visame mieste. Gerai žinome, kad nedidelius atlyginimus gaunantiems vilniečiams mokėti 26 eurus už nuolatinį viešojo transporto bilietą darbo dienomis yra brangu - tai sudaro apie 10 proc. pajamų. Ir šis bilietas negalioja savaitgaliais, todėl vilniečiai rečiau atvyksta į miesto centrą. Tai liečia ir senjorų integraciją bei laisvę keliauti po miestą, lankytis renginiuose ir daugiau bendrauti. Kaip žinote, daugelio ES šalių senjorai viešuoju transportu naudojasi nemokamai, o ir jų pensijos ženkliai didesnės nei Lietuvoje. Daugelis mokytojų ar medicinos darbuotojų, kuriems asmeninis automobilis nėra darbo priemonė, mielai pasirinktų kelionėms viešąjį transportą ir taip netiesiogiai padidėtų atlyginimai. Vilnietis, kuris naudotųsi nemokamu viešuoju transportu, per metus sutaupytų apie 350 eurų ir galėtų šiuos pinigus panaudoti kitoms reikmėms. Klausimas: kiek tai kainuos ir kaip kompensuoti praradimus iš bilietų pardavimo? Talino pavyzdys tinka ir šiuo atveju. Vilniuje subsidijuojama apie 60 proc. viešojo transporto, likusi 40 proc. suma surenkama iš bilietų pardavimo. Taigi reikėtų apie 25-28 mln. eurų papildomų dotacijų. Pirma. Kadangi Aplinkos ministerija planuoja skirti išmokas gyventojams, kurios skatintų atsisakyti asmeninio automobilio ir taip pasiekti valstybės įsipareigojimą dėl CO2 dujų išmetimo sumažinimo, gal vertėtų jas nukreipti į nemokamą viešąjį transportą, ir tai turėtų didesnį ir ilgalaikį poveikį. Panašiai planuoja daryti Vokietijos vyriausybė. Antra. Nemokamu viešuoju transportu Vilniuje galėtų naudotis tik registruoti gyventojai, o kaip skelbia Finansų ministerija ir Vilniaus miesto savivaldybė, sostinėje gyvena apie 60 000 žmonių, kurie nedeklaravę savo gyvenamosios vietos Vilniuje. Jeigu bent pusė šių gyventojų deklaruotų savo gyvenamąją vietą Vilniuje, miesto biudžetas padidėtų 21 mln. Eur dėl didesnio gyventojų pajamų mokesčio surinkimo. Miestas kai kurių sričių darbuotojams ketina padidinti atlyginimus 100 eurų ir tam kasmet biudžete reikės rasti apie 5-9 mln. eurų. Nuo šios sumos sumokėjus mokesčius, darbuotojai gaus beveik tiek, kiek kainuoja transporto bilietas. “Civitta” ekspertai skaičiuoja, kad transporto spūstis sumažinus 6 proc., žmonės sutaupys apie 34 mln. Eur kasmet, o nauda įvedus nemokamą viešąjį transportą yra du kartus didesnė, nei papildomas lėšų poreikis. Taigi, skaičiai akivaizdžiai parodo, kad nemokamą viešąjį transportą galime turėti nenuskriaudžiant nei gyventojų, nei miesto biudžeto, o priėmus teisingus sprendimus.


@Nuomonė Shhhhhh, Zuokai, iskart aisku, kad rasai tu. Sikna skauda, kad vel neisrinko? Zinok abejoju ar dar kada isrinks :)
@Nuomonė Mano giliu įsitikinimu, nemokamo transporto nebus nes visi pinigai jau skirti gėjų paradui. Merą išsirinkome patys, dabar džiaukimės.
Visų pirma, ačiū, nežinojau, kad FB yra tokia grupė, dabar žinosiu. Visų antra, kai Šimašius pasirašo po dokumentais, kad Gedimino prospekte pakeisti vienos spalvos trinkeles kitos spalvos trinkelėmis ir taip išryškinti dviračių takus tam išleidžiant virš 600 000 euru, tada užmerkiame akis, tada viskas tvarkoje, juk Vilnius turtingas miestas. Ar ne?
@Kur teisybė Jeigu lt.kyla gyvenimo lygis ,kodel taip brangu vazinet viesuoju transportu ..???? Kiekvieno miesto gyventojas turi vaziuot veltui bl
@Kur teisybė Ką sprendžia nemokamas viešasis transportas? Į šiuos klausimus atsako nepriklausomos konsultacinės įmonės “Civitta” ekspertų dar 2018 m. vasarą atlikta studija ir ekonominė analizė: Pirma. Tai galimybė sumažinti spūstis miesto centre ir sutaupyti daug mūsų brangaus laiko. Taline, įvedus nemokamą viešąjį transportą ir nemokamas automobilių stovėjimo aikšteles prie įvažiavimo į miestą, transporto srautai centre sumažėjo net 6 proc. Panašus efektas ir kituose miestuose, kurie turi nemokamą viešąjį transportą Prancūzijoje, Lenkijoje, Švedijoje ar Čekijoje. Antra. Mažesnė oro tarša ir triukšmas, kartu taupomos valstybės lėšos. Tikriausiai girdėjote Aplinkos ministerijos pareiškimą: jei Lietuva iki 2030 m. nesumažins CO2 dujų išmetimo į atmosferą, gresia maždaug 180 mln. Eur baudos. Trečia. Socialinės atskirties mažinimas ir galimybė rinktis darbo vietą ne tik šalia namų, bet visame mieste. Gerai žinome, kad nedidelius atlyginimus gaunantiems vilniečiams mokėti 26 eurus už nuolatinį viešojo transporto bilietą darbo dienomis yra brangu - tai sudaro apie 10 proc. pajamų. Ir šis bilietas negalioja savaitgaliais, todėl vilniečiai rečiau atvyksta į miesto centrą. Tai liečia ir senjorų integraciją bei laisvę keliauti po miestą, lankytis renginiuose ir daugiau bendrauti. Kaip žinote, daugelio ES šalių senjorai viešuoju transportu naudojasi nemokamai, o ir jų pensijos ženkliai didesnės nei Lietuvoje. Daugelis mokytojų ar medicinos darbuotojų, kuriems asmeninis automobilis nėra darbo priemonė, mielai pasirinktų kelionėms viešąjį transportą ir taip netiesiogiai padidėtų atlyginimai. Vilnietis, kuris naudotųsi nemokamu viešuoju transportu, per metus sutaupytų apie 350 eurų ir galėtų šiuos pinigus panaudoti kitoms reikmėms. Klausimas: kiek tai kainuos ir kaip kompensuoti praradimus iš bilietų pardavimo? Talino pavyzdys tinka ir šiuo atveju. Vilniuje subsidijuojama apie 60 proc. viešojo transporto, likusi 40 proc. suma surenkama iš bilietų pardavimo. Taigi reikėtų apie 25-28 mln. eurų papildomų dotacijų. Pirma. Kadangi Aplinkos ministerija planuoja skirti išmokas gyventojams, kurios skatintų atsisakyti asmeninio automobilio ir taip pasiekti valstybės įsipareigojimą dėl CO2 dujų išmetimo sumažinimo, gal vertėtų jas nukreipti į nemokamą viešąjį transportą, ir tai turėtų didesnį ir ilgalaikį poveikį. Panašiai planuoja daryti Vokietijos vyriausybė. Antra. Nemokamu viešuoju transportu Vilniuje galėtų naudotis tik registruoti gyventojai, o kaip skelbia Finansų ministerija ir Vilniaus miesto savivaldybė, sostinėje gyvena apie 60 000 žmonių, kurie nedeklaravę savo gyvenamosios vietos Vilniuje. Jeigu bent pusė šių gyventojų deklaruotų savo gyvenamąją vietą Vilniuje, miesto biudžetas padidėtų 21 mln. Eur dėl didesnio gyventojų pajamų mokesčio surinkimo. Miestas kai kurių sričių darbuotojams ketina padidinti atlyginimus 100 eurų ir tam kasmet biudžete reikės rasti apie 5-9 mln. eurų. Nuo šios sumos sumokėjus mokesčius, darbuotojai gaus beveik tiek, kiek kainuoja transporto bilietas. “Civitta” ekspertai skaičiuoja, kad transporto spūstis sumažinus 6 proc., žmonės sutaupys apie 34 mln. Eur kasmet, o nauda įvedus nemokamą viešąjį transportą yra du kartus didesnė, nei papildomas lėšų poreikis. Taigi, skaičiai akivaizdžiai parodo, kad nemokamą viešąjį transportą galime turėti nenuskriaudžiant nei gyventojų, nei miesto biudžeto, o priėmus teisingus sprendimus.


REKLAMA
REKLAMA

Skaitomiausios naujienos




Į viršų