„Dieve mano“, - jeigu būtumėte tikras krikščionis, būtent tokius žodžius pasakytumėte išgirdę kaip skamba „Ferrari“ atmosferinis benzininis variklis. Į „Ferrari 458 Italia“ montuotas jėgos agregatas su standartine išmetimo sistema sugebėdavo skleisti pačias geriausias melodijas, tačiau į drifterio naują bolidą sumontuotas 8 cilindrų variklis, atrodo, buvo pagardintas keliais aštriais prieskoniais, kurie leido italų inžinierių kūriniui atsiskleisti visu gražumu.
„Toyota GT86“, „Subaru BRZ“ ir „Scion FR-S“ - trys broliukai, kurie pasaulį išvydo prieš keletą metų. Tuomet prie klasikinės komponuotės automobilio dirbę inžinieriai sakė, jog šis modelis yra skirtas tiems, kurie dievina vairavimo malonumą ir nieko daugiau. Bet ar tikrai - nieko daugiau?
Šie trys broliukai puikiai tinka tiems automanams, kurie mėgsta modifikuotus automobilius. Kodėl? Nes būtent šis modernus automobilis turi vieną storiausių įvairių detalių katalogą, kurios gali pagerinti valdymo savybes, išmetimo sistemos garsą ar aerodinamiką.
Profesionalus drifteris ir autosporto pasaulio žvaigždė, Ryanas Tuerckas, kartu su savo pagalbininkais, išsuko kiekvieną „Toyota GT86“ varžtelį, pašalino visas kėbulo dalis, išmėtė visas pakabos detales. Tiesą sakant, iš standartinio modelio liko tik priekiniai ir galiniai žibintai. Visa kita atkeliavo iš specialių dirbtuvių ar detalių parduotuvių. Vis dėlto, vienas komponentas atkeliavo iš ypatingos vietos - Italijos, o tiksliau - „Ferrari 458 Italia“ automobilio.
„Toyota GT86“, „Subaru BRZ“ ir „Scion FR-S“ - trys broliukai, kurie pasaulį išvydo prieš keletą metų. Tuomet prie klasikinės komponuotės automobilio dirbę inžinieriai sakė, jog šis modelis yra skirtas tiems, kurie dievina vairavimo malonumą ir nieko daugiau. Bet ar tikrai - nieko daugiau?
Šie trys broliukai puikiai tinka tiems automanams, kurie mėgsta modifikuotus automobilius. Kodėl? Nes būtent šis modernus automobilis turi vieną storiausių įvairių detalių katalogą, kurios gali pagerinti valdymo savybes, išmetimo sistemos garsą ar aerodinamiką.
Profesionalus drifteris ir autosporto pasaulio žvaigždė, Ryanas Tuerckas, kartu su savo pagalbininkais, išsuko kiekvieną „Toyota GT86“ varžtelį, pašalino visas kėbulo dalis, išmėtė visas pakabos detales. Tiesą sakant, iš standartinio modelio liko tik priekiniai ir galiniai žibintai. Visa kita atkeliavo iš specialių dirbtuvių ar detalių parduotuvių. Vis dėlto, vienas komponentas atkeliavo iš ypatingos vietos - Italijos, o tiksliau - „Ferrari 458 Italia“ automobilio.
„Dieve mano“, - jeigu būtumėte tikras krikščionis, būtent tokius žodžius pasakytumėte išgirdę kaip skamba „Ferrari“ atmosferinis benzininis variklis. Į „Ferrari 458 Italia“ montuotas jėgos agregatas su standartine išmetimo sistema sugebėdavo skleisti pačias geriausias melodijas, tačiau į drifterio naują bolidą sumontuotas 8 cilindrų variklis, atrodo, buvo pagardintas keliais aštriais prieskoniais, kurie leido italų inžinierių kūriniui atsiskleisti visu gražumu.

