• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Praėjusį šeštadienį per Dakare buvusią laisvą dieną įvyko dramatiški pokyčiai „Challenger“ (buvusioje T3) klasėje, kuomet visą ralį dominavęs 18-metis lenkas Erykas Goczalas bei jo dėdė Michalas buvo diskvalifikuoti dėl to, jog jų bagiai neatitiko techninio reglamento – abiejų Goczalų bagiuose buvo rasti neleidžiami anglies sankabos elementai, neatitinkantys FIA techninių specifikacijų.

Praėjusį šeštadienį per Dakare buvusią laisvą dieną įvyko dramatiški pokyčiai „Challenger“ (buvusioje T3) klasėje, kuomet visą ralį dominavęs 18-metis lenkas Erykas Goczalas bei jo dėdė Michalas buvo diskvalifikuoti dėl to, jog jų bagiai neatitiko techninio reglamento – abiejų Goczalų bagiuose buvo rasti neleidžiami anglies sankabos elementai, neatitinkantys FIA techninių specifikacijų.

REKLAMA

„Energylandia Rally Team“ iš karto išplatino pranešimą, kuriame teigė, kad visapusiškai išstudijavo nuostatas bei įsitikino, kad nebuvo jokios „Energylandia Rally Team“ klaidos ar aplaidumo.

Jie gavo su organizatoriais susijusių techninių asmenų patikinimą, kad sankaba (sankabos elementai) pagaminti iš anglies yra leistini, ypač dėl to, kad tai nesuteikia jokių pranašumų ar įtakos automobilio veikimui.

REKLAMA
REKLAMA

Visgi protestas nebuvo pateiktas, kadangi jis būtų nagrinėjamas 30 dienų ir E.Goczalas vis tiek nebegalėtų važiuoti šių metų Dakare.

REKLAMA

Praėjus keletui dienų, pats E.Goczalas pasidalino jautria žinute bei teigė vis dar nesuprantantis, kodėl buvo diskvalifikuotas.

„Praėjo 3 dienos nuo to laiko, kai kelias į mano dar vieną tikslą ir didelės svajonės įgyvendinimą sustojo. Tai buvo metai, kupini pasiruošimo ir kiekvienos dienos paaukojimo vienai krypčiai – Dakaro raliui.

Negaliu susitaikyti su mus paveikusiu sprendimu. Negaliu apibūdinti skausmo, kurį dabar jaučiu. Buvome išsinuomoję automobilius Dakaro raliui, o savąjį turėjau parduoti, kad galėčiau startuoti Dakare. Tai buvo ilgas ir sunkus kelias.

REKLAMA
REKLAMA

Likus 2 savaitėms iki ralio pradžios maniau, kad negalėsiu jame varžytis. Viską patikrinome ir čia negali būti jokios klaidos. Prieš ralį teiravomės dėl sankabos ir buvome patikinti, kad buvo konsultuotasi su FIA techniniu delegatu ir kad galime ją naudoti.

Sankaba nepadėjo mums važiuoti greičiau. Ji nesuteikė mums daugiau galios ir neturėjo jokios įtakos tam, kad laimėjome etapus ir pirmavome daugiau nei valanda prieš artimiausią varžovą.

Tai buvo sunkiausi etapai mano gyvenime, tačiau aš jaučiausi pasiruošęs. Esu įsitikinęs, kad net jeigu būtume gavę laiko baudą ir jie būtų paprašę pakeisti sankabą, kaip paprastai ir nutinka, kuomet kalbama apie neaiškias taisykles, vis tiek būtume laimėję tuos etapus.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Patikėkite manimi, mes nerizikuotume Dakaro raliu, pažeisdami kokią nors taisyklę.

Šiuo metu man reikia dar šiek tiek laiko apie tai pagalvoti. Nežinau, kuria kryptimi eiti toliau, tačiau galiu patikinti, kad niekada nepasiduosiu. Dėkoju už didelį palaikymą, turiu geriausius gerbėjus pasaulyje, kurių man reikia tokiu sunkiu metu“, – sakė E.Goczalas.

Dakaro ralio naujienos – atskirame polapyje.

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų