• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Žaidimų tinklalapis „GameSpot“ spausdina interviu su „Command & Conquer: Red Alert” prodiuseriu Chrisu Corry. Pateikiame įdomiausias jo ištraukas.

REKLAMA
REKLAMA

GS: naujasis projektas kuriamas AK bei konsolėms „Xbox 360” ir PS3. Nuo pat pradžių ši serija buvo skirta tik AK, tad kodėl dabar koncentruojatės į konsoles?

REKLAMA

CC: „Red Alert“ kuriame ir bandome pirmiausiai AK platformoje, tai galioja kalbant ir apie kitas EA kuriamas realaus laiko strategijas. „Command & Conquer” serija gimė AK, čia galima atskleisti geriausias jos savybes, kas galioja kalbant ir apie naujausią mūsų projektą.

Tačiau realaus laiko strategija „The Battle for Middle-earth II“ turėjo didelį pasisekimą tiek AK, tiek konsolėse. Todėl tikime, kad žanro potencialą galima išnaudoti ir naujosios kartos konsolėse, ką ir bandysime padaryti šįsyk.

REKLAMA
REKLAMA

GS: ar trys versijos skirsis viena nuo kitos?

CC: kol kas negaliu atskleisti daugiau detalių apie projekto versijas, skirtas konsolėms. Daugiau informacijos pateiksime artimiausiu metu.

GS: papasakokite apie „Red Alert 3” tarpusavyje kovosiančias puses: kuo jos viena nuo kitos skirsis? Ar bus didelių skirtumų, lyginant su ankstesnėmis dalimis?

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

CC: į žaidimą grįžta Sovietų Sąjunga bei Sajungininkai. Nors šios pusės panašios, kaip ir žaidime „Red Alert 2”, tačiau jos gerokai patobulėjo. Žaidėjai ras naujų vienetų, specialių galių ir pan. Norime, kad jos būtų pažįstamos, tačiau taip pat norime suteikti galimybę turėti daugiau naujų žaislų.

Turėsime ir visiškai naują frakciją – Japoniją. Ši technologiškai pažangi šalis pridarys begales problemų tiek Sąjungininkams, tiek Sovietams. Per ją atsiskleis daugelis žaidime numatomų naujovių.

REKLAMA

GS: kiek „Red Alert 3” bus svarbi kampanija? Ar žadate daugiau fokusuotis ties „multiplayer“ režimu?

CC: kaip ir visi „Command & Conquer” žaidimai, šis taip pat pasižymės turtinga bei intriguojančia kampanija, kurioje gausu istorinių elementų. Tad ji išliks žaidimo ašimi. Kiekvienos pusės kampaniją sudarys po 8-10 misijų, tad žaidėjai tikrai turės ką veikti.

REKLAMA

Tuo tarpu „multiplayer“ režimui skiriame taip pat nemažai dėmesio. „Red Alert 3” bus įdomu žaisti ne tik su žmonėmis, tačiau ir su kompiuteriniais oponentais, kurie pasižymės dideliu dirbtiniu intelektu.

GS: papasakokite plačiau apie jūrinius vienetus žaidime, ar šioje vietoje bus kokių skirtumų?

CC: Jūriniai kariniai vienetai – visų realaus laiko strategijų silpnoji pusė. Kūrėjai paprasčiausia jų nepateikia taip, kad žaidėjai galėtų išnaudoti, todėl galiu pasakyti, kad „Red Alert 3” jie vaidins vieną iš pagrindinių vaidmenų.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų