REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Ženevos automobilių parodoje, filmavome ir fotografavome ne tik naujausius ir įdomiausius automobilius, tačiau pakalbinome ir kelių kompanijų atstovus, kurie nepagailėjo savo brangaus laiko ir atsakė į kelis mums rūpimus klausimus.
Pirmieji, kurie mums skyrė kelias minutes savo brangaus laiko buvo Jacekas Gorskis ir Guillaume Cartieris. Tad pirmiausiai pokalbį pradėkime su Jaceku Gorskiu.
Jacekas yra „Nissan Nordic Europe" padalinio vadovas. Šis padalinys yra atsakingas ne tik už Skandinavijos rinkas, bet ir už mūsų, bet ir Latvijos ir Estijos rinkas. Šiame padalinyje sprendžiame įvairiausi klausimai, kurie yra susiję su „Nissan"  markės perspektyvomis Skandinavijos ir Baltijos šalių regione.
Lenkijoje gimęs ir Varšuvos universitetą baigęs Jacekas daugelį metų dirba automobilių industrijoje. Savo karjerą automobilių industrijoje pradėjo „Toyota"  markės atstovybėje, kaip pardavimų vadovas, o laikui bėgant dirbo net gi „General Motors" kompanijoje. Šiuo metu Suomijoje gyvenantis Jacekas yra labai užsiėmęs žmogus, nes laukdami „Nissan Nordic" padalinio vadovo, matėme, kaip kelias minutes jis neatsiplėšė nuo telefono.
„Automanas.lt" - Šiuo metu daugelis automobilių gamintojų išgyvena krizę Europoje. Kokia jūsų prognozė Baltijos šalims ir Lietuvai?
J.Gorskis - Praeiti metai buvo pakankamai sunkūs visiems. Tačiau šiemet esame nusiteikę optimistiškai, tikimės, jog šiais metais „Nissan" markės automobilių paklausa augs labai nedaug. 2014 metai turėtų būti geresni visiems, nes turėtų atsigauti ne tik Baltijos šalys, bet ir likusi dalis Europos.  Visgi nereikėtų galvoti, jog mūsų likimą valdome ne mes, bet konkrečių šalių ekonomikos, tikrai ne. Šiais ir kitais metais planuojame plėsti modelių gamą bei siūlyti patrauklius pasiūlymus pirkėjams.
„Automanas.lt" - Galbūt planuojate specialią strategiją mūsų šalies rinkai?
J.Gorskis - Sumeluočiau, jeigu pasakyčiau, kad ne. Kaip ir kitoms rinkoms, taip ir Lietuvai, ruošiame specialią strategiją, kuri padėtų ne tik išlaikyti rinkos dalį, bet ir ją padidinti. Galime pasidžiaugti, jog Lietuvoje esame viena populiariausių markių tarp naujų automobilių. Didelį vaidmenį gaus naujasis „Note". Tikimės, jog sportiškasis „Juke Nismo" sulauks dėmesio taip pat.
„Automanas.lt" - Ženevos automobilių parodoje galėjome išvysti naująjį „Note". Kompaktišką hečbeko ir vienatūrio hibridą. Kaip manote ar šis automobilis bus populiarus Lietuvoje?
J.Gorskis - Šiuo metu Lietuvoje patys populiariausi mūsų markės modeliai išlieka - „Qashqai" ir „Juke". Viliamės, jog trečią vietą be didelių pastangų užimtų „Note". Reikėtų pridurti, jog ne tik mes norėtume, kad „Note" taptų trečiu populiariausiu mūsų markės modeliu, to nori ir pats koncernas.

3
„Automanas.lt" - Neseniai vykusiame renginyje, Nemuno žiede, turėjome galimybę pavairuoti „Nissan Leaf", kompanijos alternatyvą įprastiems automobiliams. Gal išduosite paslaptį kada planuojate pradėti prekybą Lietuvoje? Jeigu apskritai planuojate pradėti.
J.Gorskis - Taip, planuojame. Iš tikro norėčiau pasidžiaugti, jog Ženevoje pristatėme atnaujintą „Leaf", kuris bus ne tik pigesnis, bet ir bus surenkamas D.Britanijoje. Negaliu atskleisti kokia bus elektromobilio kaina, tačiau ji turėtų patikti pirkėjams, kurie dairysis alternatyvos.
„Automanas.lt" - Kaip manote, kuris gamintojas yra pats didžiausias „Nissan" konkurentas mūsų šalyje?
J.Gorskis - Patys žinote, kokie automobiliai jūsų šalyje yra patys populiariausi. Tikimės, jog per ateinančius du-tris metus įsiterpsime į populiariausiųjų trejetuką. Tai pasiekti turėtų padėti koncerno naujoji strategija, kurioje planuojami keli nauji modeliai. Galiu atskleisti, jog jūsų rinkai aktualūs nauji modeliai - kompaktiškas sedanas ir hečbekas, kurie pasirodys netolimoje ateityje.
Prieš susitinkant su Jaceku, pirmasis atskubėjęs į pokalbį buvo Guillaume Cartier, kuris užima aukštas vice prezidento pareigas marketingo ir pardavimų departamente.
Guillaume, „Nissan" kompanijoje dirba nuo pat 1995 metų, kai pradėjo dirbti viename iš „Nissan" markės padalinių Prancūzijoje. Vėliau, 2006 metais jis perėjo į „Nissan Nordic" padalinį, kuriame jis buvo atsakingas už mažus ir sportiškus automobilius.
44 metų prancūzas į interviu atskubėjo lengvu žingsneliu su gera nuotaika.

2
„Automanas.lt" - Kaip manote, 2013 metais sugebėsite išvengti nuosmukio ir sustiprinti savo pozicijas Europoje?
G.Cartier - Manau, kad taip. Per pirmuosius šių metų mėnesius, užfiksavome didėjančią „Nissan"  markės automobilių paklausą Rusijoje, D.Britanijoje, Šveicarijoje, Vengrijoje, Belgijoje ir Austrijoje. Turime pakankamai stiprias pozicijas su „Juke" ir „Qashqai", tad galime užtikrintai stiprinti pozicijas su kitais, naujais modeliais.
„Automanas.lt" - Jūsų nuomone, kokie pirkėjų skirtumai tarp Rytų ir Vakarų Europos pirkėjų?
G.Cartier - Turbūt bene didžiausias skirtumas yra įrangos komplektacijos. Vakaruose pirkėjai automobilius mėgsta su geresniu išpildymu, tuo tarpu Rytų Europos pirkėjai pasirenka tik būtiniausias opcijas, kurios praverstų kasdieninėje situacijoje. Visgi pastebime tendenciją, jog norint sudominti Vakarų Europoje gyvenantį pirkėją, reikia panaudoti senamadiškas priemones : radijas, televizija, žurnalai. Tuo tarpu Rytų Europos pirkėją galime pasiekti interneto pagalba. Tyrimai parodė, jog pirkėjai Rytų Europoje dažniau informacijos apie automobilį ieško būtent internete, todėl stengiamės organizuoti įvairias akcijas, žaidimus ir dar kitaip sudominti pirkėją Rytų Europoje.

Ženevos automobilių parodoje, filmavome ir fotografavome ne tik naujausius ir įdomiausius automobilius, tačiau pakalbinome ir kelių kompanijų atstovus, kurie nepagailėjo savo brangaus laiko ir atsakė į kelis mums rūpimus klausimus.
Pirmieji, kurie mums skyrė kelias minutes savo brangaus laiko buvo Jacekas Gorskis ir Guillaume Cartieris. Tad pirmiausiai pokalbį pradėkime su Jaceku Gorskiu.
Jacekas yra „Nissan Nordic Europe" padalinio vadovas. Šis padalinys yra atsakingas ne tik už Skandinavijos rinkas, bet ir už mūsų, bet ir Latvijos ir Estijos rinkas. Šiame padalinyje sprendžiame įvairiausi klausimai, kurie yra susiję su „Nissan"  markės perspektyvomis Skandinavijos ir Baltijos šalių regione.
Lenkijoje gimęs ir Varšuvos universitetą baigęs Jacekas daugelį metų dirba automobilių industrijoje. Savo karjerą automobilių industrijoje pradėjo „Toyota"  markės atstovybėje, kaip pardavimų vadovas, o laikui bėgant dirbo net gi „General Motors" kompanijoje. Šiuo metu Suomijoje gyvenantis Jacekas yra labai užsiėmęs žmogus, nes laukdami „Nissan Nordic" padalinio vadovo, matėme, kaip kelias minutes jis neatsiplėšė nuo telefono.
„Automanas.lt" - Šiuo metu daugelis automobilių gamintojų išgyvena krizę Europoje. Kokia jūsų prognozė Baltijos šalims ir Lietuvai?
J.Gorskis - Praeiti metai buvo pakankamai sunkūs visiems. Tačiau šiemet esame nusiteikę optimistiškai, tikimės, jog šiais metais „Nissan" markės automobilių paklausa augs labai nedaug. 2014 metai turėtų būti geresni visiems, nes turėtų atsigauti ne tik Baltijos šalys, bet ir likusi dalis Europos.  Visgi nereikėtų galvoti, jog mūsų likimą valdome ne mes, bet konkrečių šalių ekonomikos, tikrai ne. Šiais ir kitais metais planuojame plėsti modelių gamą bei siūlyti patrauklius pasiūlymus pirkėjams.
„Automanas.lt" - Galbūt planuojate specialią strategiją mūsų šalies rinkai?
J.Gorskis - Sumeluočiau, jeigu pasakyčiau, kad ne. Kaip ir kitoms rinkoms, taip ir Lietuvai, ruošiame specialią strategiją, kuri padėtų ne tik išlaikyti rinkos dalį, bet ir ją padidinti. Galime pasidžiaugti, jog Lietuvoje esame viena populiariausių markių tarp naujų automobilių. Didelį vaidmenį gaus naujasis „Note". Tikimės, jog sportiškasis „Juke Nismo" sulauks dėmesio taip pat.
„Automanas.lt" - Ženevos automobilių parodoje galėjome išvysti naująjį „Note". Kompaktišką hečbeko ir vienatūrio hibridą. Kaip manote ar šis automobilis bus populiarus Lietuvoje?
J.Gorskis - Šiuo metu Lietuvoje patys populiariausi mūsų markės modeliai išlieka - „Qashqai" ir „Juke". Viliamės, jog trečią vietą be didelių pastangų užimtų „Note". Reikėtų pridurti, jog ne tik mes norėtume, kad „Note" taptų trečiu populiariausiu mūsų markės modeliu, to nori ir pats koncernas.

3
„Automanas.lt" - Neseniai vykusiame renginyje, Nemuno žiede, turėjome galimybę pavairuoti „Nissan Leaf", kompanijos alternatyvą įprastiems automobiliams. Gal išduosite paslaptį kada planuojate pradėti prekybą Lietuvoje? Jeigu apskritai planuojate pradėti.
J.Gorskis - Taip, planuojame. Iš tikro norėčiau pasidžiaugti, jog Ženevoje pristatėme atnaujintą „Leaf", kuris bus ne tik pigesnis, bet ir bus surenkamas D.Britanijoje. Negaliu atskleisti kokia bus elektromobilio kaina, tačiau ji turėtų patikti pirkėjams, kurie dairysis alternatyvos.
„Automanas.lt" - Kaip manote, kuris gamintojas yra pats didžiausias „Nissan" konkurentas mūsų šalyje?
J.Gorskis - Patys žinote, kokie automobiliai jūsų šalyje yra patys populiariausi. Tikimės, jog per ateinančius du-tris metus įsiterpsime į populiariausiųjų trejetuką. Tai pasiekti turėtų padėti koncerno naujoji strategija, kurioje planuojami keli nauji modeliai. Galiu atskleisti, jog jūsų rinkai aktualūs nauji modeliai - kompaktiškas sedanas ir hečbekas, kurie pasirodys netolimoje ateityje.
Prieš susitinkant su Jaceku, pirmasis atskubėjęs į pokalbį buvo Guillaume Cartier, kuris užima aukštas vice prezidento pareigas marketingo ir pardavimų departamente.
Guillaume, „Nissan" kompanijoje dirba nuo pat 1995 metų, kai pradėjo dirbti viename iš „Nissan" markės padalinių Prancūzijoje. Vėliau, 2006 metais jis perėjo į „Nissan Nordic" padalinį, kuriame jis buvo atsakingas už mažus ir sportiškus automobilius.
44 metų prancūzas į interviu atskubėjo lengvu žingsneliu su gera nuotaika.

2
„Automanas.lt" - Kaip manote, 2013 metais sugebėsite išvengti nuosmukio ir sustiprinti savo pozicijas Europoje?
G.Cartier - Manau, kad taip. Per pirmuosius šių metų mėnesius, užfiksavome didėjančią „Nissan"  markės automobilių paklausą Rusijoje, D.Britanijoje, Šveicarijoje, Vengrijoje, Belgijoje ir Austrijoje. Turime pakankamai stiprias pozicijas su „Juke" ir „Qashqai", tad galime užtikrintai stiprinti pozicijas su kitais, naujais modeliais.
„Automanas.lt" - Jūsų nuomone, kokie pirkėjų skirtumai tarp Rytų ir Vakarų Europos pirkėjų?
G.Cartier - Turbūt bene didžiausias skirtumas yra įrangos komplektacijos. Vakaruose pirkėjai automobilius mėgsta su geresniu išpildymu, tuo tarpu Rytų Europos pirkėjai pasirenka tik būtiniausias opcijas, kurios praverstų kasdieninėje situacijoje. Visgi pastebime tendenciją, jog norint sudominti Vakarų Europoje gyvenantį pirkėją, reikia panaudoti senamadiškas priemones : radijas, televizija, žurnalai. Tuo tarpu Rytų Europos pirkėją galime pasiekti interneto pagalba. Tyrimai parodė, jog pirkėjai Rytų Europoje dažniau informacijos apie automobilį ieško būtent internete, todėl stengiamės organizuoti įvairias akcijas, žaidimus ir dar kitaip sudominti pirkėją Rytų Europoje.

REKLAMA
REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų