• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Ankstyvą ketvirtadienio rytą sugedo maršrutu Klaipėda–Šiauliai–Vilnius važiavęs traukinys Nr. 14.

Ankstyvą ketvirtadienio rytą sugedo maršrutu Klaipėda–Šiauliai–Vilnius važiavęs traukinys Nr. 14.

REKLAMA

Apie tai tv3.lt pirmiausia pranešė skaitytoja. Bendrovė patvirtino informaciją apie trikdžius ir pateikė komentarą.

Anot skaitytojos, traukinio gedimas įvyko netoli Kalotės ežero, esančio Klaipėdos apskrityje, incidentas įvyko anksti ketvirtadienį, apie 6 val. ryto.

„Traukinio palydovėms teko nelengva užduotis, traukinyje keliavo ir į oro uostą vykstančių keleivių, teko organizuoti transportą Šiauliuose, kitiems buvo tvirtinta, jog jei yra galimybė laukti, tai reikia palūkėti. Paklausus, ar nepanaudotą bilietą bus galima grąžinti, sakė darys viską, kas jų rankose. Kol kas vis dar sėdime tarp Girulių ir Kalotės, temps traukinį šilumvežis, todėl kelionė pailgės apie 40 min.“, – rašyta portalui atsiųstame laiške.

Traukinio keleiviams netrukus buvo išsiųstos SMS žinutės su informacija, kad traukinys vėluos bent valandą, laukiantiems traukinio buvo rekomenduota į stotį atvykti pirminiu numatytu traukinio išvykimo laiku.

REKLAMA
REKLAMA

Traukinyje buvo išjungtas apšvietimas, nebeveikė įkrovimo lizdai.

Atvažiavo šilumvežis. Laukiame kol pajudėsime iš vietos, bando prijungti prie traukinio šilumvežį“, – ankstų rytą tv3.lt rašė skaitytoja.

REKLAMA

Bendrovė pateikė savo komentarą.

„Apgailestaujame dėl patirtų nepatogumų ir patikiname, kad keleivių vežimo bendrovė „LTG Link“ deda visas pastangas užtikrinti kuo punktualesnes ir patogesnes keliones. 

Ketvirtadienį anksti ryte buvo fiksuotas techninis iš Klaipėdos į Vilnių vykstančio traukinio gedimas. Darbuotojai operatyviai įvertino situaciją taip, kad keleiviai kuo greičiau galėtų tęsti kelionę. Kaip įprasta tokioms situacijoms, kelionių palydovai nedelsdami pasidomėjo, ar traukinyje yra į oro uostą, gydymo įstaigas ar kitas pirmo būtinumo vietas skubančių žmonių. Sulaukus patvirtinimo, kad tokių keleivių yra, jiems buvo iškviestas iš Šiaulių į Vilnių nuvežęs mikroautobusas“, – rašoma „Lietuvos geležinkelių“ komentare.

REKLAMA
REKLAMA

Tuo metu dalis keleivių tęsė kelionę kito lokomotyvo traukiamu traukiniu – keleiviai apie pietus pasiekė Vilnių.   

„Keleiviai gali kreiptis dėl kompensacijos, jei traukinys į galutinę atvykimo vietą vėluoja atvykti 60 min. ir daugiau. Kompensacijos dydis priklauso nuo vėlavimo trukmės“, – dėstoma komentare.

Bendrovė kviečia į juos kreiptis el. paštu [email protected], o jei klientas bilietą pirko internetu ar per programėlę pakaks prisegti elektroninį bilietą, jei kasoje ar traukinyje – svarbu prisegti ir bilieto kopiją, ir laiške nurodyti banko sąskaitos numerį, į kurią bus pervesta kompensacija.  

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų