REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Vyraujanti mada naujoms įmonėms suteikti kosmopolitinius pavadinimus baigiasi. Nuo gegužės kiekvienas naujas juridinis asmuo turės gauti kalbininkų palaiminimą, rašo „Vakarų ekspresas“. Pastarieji yra kategoriškai nusistatę prieš visokius kosmopolitizmus.

Vyraujanti mada naujoms įmonėms suteikti kosmopolitinius pavadinimus baigiasi. Nuo gegužės kiekvienas naujas juridinis asmuo turės gauti kalbininkų palaiminimą, rašo „Vakarų ekspresas“. Pastarieji yra kategoriškai nusistatę prieš visokius kosmopolitizmus.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Klaipėdoje registruotos „Max Coffee“ savininkas Audrius Statkevičius aiškina, kad jo pasirinkimą lėmė orientacija į platesnę nei Lietuvos rinką.

REKLAMA

„Norėjome, kad pavadinimą suprastų ir atvykėliai, ne tik lietuviai. Be to, planuojame plėtrą į kitas Europos Sąjungos šalis, kuriose lietuviškas prekės ženklo pavadinimas būtų nesuprantamas“, – sakė verslininkas.

Kitas Klaipėdos verslininkas Mindaugas Karalius įsitikinęs, kad įmonei ar kokiam nors kitam naujai registruojamam juridiniam asmeniui pavadinimą vertėtų duoti tos šalies, kurioje veiks įmonė, kalba.

„Aišku, verslininkai rinksis tokį pavadinimą, kokį nori. Daugelis jų įsitikinę, kad angliški pavadinimai suteikia verslui solidumo. Juk pastudijavus garsiausių pasaulio prekių ženklus, paaiškėtų, kad daugelio jų pavadinimai yra autentiški. Turime gražių lietuviškų, prūsiškų, kitų baltų kalbų žodžių“, – aiškino M. Karalius.

 

 

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų