REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Visoje Lietuvoje esančiuose „Ignitis“ klientų aptarnavimo skyriuose pastarosiomis dienomis nusidriekė eilės. Panevėžys šiuo aspektu – jokia išimtis.

Visoje Lietuvoje esančiuose „Ignitis“ klientų aptarnavimo skyriuose pastarosiomis dienomis nusidriekė eilės. Panevėžys šiuo aspektu – jokia išimtis.

REKLAMA

Prie Senamiesčio gatvėje įsikūrusio „Ignitis“ skyriaus kalbinti pašnekovai sako paslaugų laukę ir po kelias valandas. Tiesa, buvo tokių, kurie skyriuje užtruko vos pusvalandį.

Atvyksta sudaryti sutarčių

Šalia įėjimo į skyrių sutikta vidutinio amžiaus moteris naujienų portalui JP atskleidė, kiek laiko ji praleido skyriuje.

„Pusantros valandos“, – sakė moteris. Pasak jos, į klientų aptarnavimo skyrių ji atvyko sudaryti sutarties su elektros tiekėju. Tiesa, kaip teigė moteris, skyriuje ji apsilankė ir dėl kitų iškilusių klausimų. „Turėjau kitų klausimų, tai teko atvykti čia“, – pridūrė ji.

Kitas kalbintas pašnekovas – jaunas vyras – prisipažino skyriuje laukęs 2 valandas. Jis į skyrių taip pat atvyko sudaryti sutartį su elektros tiekėju.

REKLAMA
REKLAMA

Tiesa, vyras prisipažino nebandęs, nei sudaryti sutarties internetu, nei skambinti klientų aptarnavimo telefonu.

Moka mokesčius

Tuo tarpu kita vidutinio amžiaus moteris, su kuria pavyko pasikalbėti, „Ignitis“ skyriuje praleido nedaug laiko – apie pusę valandos. „Be dvidešimt dešimt gal atvažiavau“, – teigė pašnekovė. Į skyrių ji atvažiavo dėl nesklandumų mokant mokesčius už elektrą.

REKLAMA

„Mokesčius už elektrą reikia sumokėti ir nežinau numerio. Turėčiau numerius gauti“, – naujienų portalui JP teigė moteris. Moteris prisipažino bandžiusi skambinti į „Ignitis“ klientų aptarnavimo telefoną, tačiau nesėkmingai, todėl nusprendė atvykti tiesiai į skyrių.

„Bandžiau skambinti. Žinokite, visą dieną sėdi prie telefono, jeigu turi laiko. Tai nusprendžiau, kad atvažiavus tiesiogiai turbūt bus greičiau“, – pasakojo ji.

Ypatingas mėnuo

„Ignitis“ ryšių su visuomene projektų vadovė Laura Beganskienė naujienų portalui JP atskleidė, dėl kokių priežasčių išaugo klientų srautai „Ignitis“ skyriuose.

REKLAMA
REKLAMA

„Liepos 1 d. apie 500 tūkst. „Ignitis“ klientų prasidėjo nepriklausomas elektros energijos tiekimas, šis mėnuo ypatingas tuo, kad reikia tik deklaruoti skaitiklio rodmenis, o mokėti reiks rugpjūčio mėnesį. Dėl to klientai negali padeklaruoti skaitiklio duomenų įmokų surinkimo vietose.

Savaitės pradžioje dar buvo sutrikęs ir telefono linijos veikimas, kuriuo galima deklaruoti skaitiklio duomenis, dėl to pareigingi mūsų klientai užplūdo klientų aptarnavimo centrus.

Klientų aptarnavimo centruose dirbame visu pajėgumu, į pagalbą klientų aptarnavimo centrų kolegoms kasdien atvyksta ir kiti „Ignitis“ darbuotojai, kad klientai būtų aptarnauti per kuo trumpesnį laiką ir nelūkuriuotų eilėse“, – sakė L. Beganskienė.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Patarė, kada geriausia kreiptis

„Ignitis“ atstovė taip pat patarė vartotojams, kokiu laiku yra geriausia skambinti klientų aptarnavimo telefonu, kad nereikėtų ilgai laukti konsultanto.

„Skambučių centro konsultantai dirba nuo 7 iki 22 val. kiekvieną dieną – pirmadienį-sekmadienį, todėl patariame klientams skambinti vakare tarp 20-22 val.“, – pridūrė ji.

Tuo tarpu deklaruoti elektros skaitiklius, pasak L. Beganskienės, vos per kelias minutes galima ir internetu – „Ignitis“ savitarnoje. Anot „Ignitis“ atstovės, vartotojai, kurie nežino, kaip tai atlikti, gali kreiptis pagalbos į artimus žmones.

„Klientų, kurie negali deklaruoti skaitiklio rodmenų „Ignitis“ savitarnoje, nes nemoka ar nepasitiki savo skaitmeniniais gebėjimais, labai prašome dėl to kreiptis į vaikus, kaimynus, gimines ar artimuosius, kurie per porą minučių padėtų deklaruoti skaitiklio rodmenis „Ignitis“ savitarnoje“, – teigė ji.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų