
„Hyundai“ šiemet nusprendė prabangiausią savo modelį patikėti „APK Performance“ specialistams ir pasižiūrėti ką jie sugeba. Rezultatai ne įspūdingi, bet pribloškiantys.
Automobilis gavo specialiai šiam modeliui pagamintas kėbulo detales. Sparnai, priekinis ir galinis bamperiai bei slenksčiai buvo pagaminti iš anglies pluošto. Net ir žibintai truputėlį skiriasi nuo standartinio modelio.
Tačiau automobilį tobulinę vyrukai pasistengė, kad „Hyundai Genesis“ ne tik puikiai atrodytų, bet ir tinkamai elgtųsi kelyje. Priekinė ir galinė pakaba gavo standesnius sway bar'us, standartinius amortizatorius ir spyruokles pakeitė „AirREX“ orinės pakabos komponentai.
Po ilgu ir plačiu variklio dangčiu „tupi“ 5 litrų, aštuonių cilindrų benzininis variklis, kuris išvysto 550 arklio galių.


